صدای برخوار ؛ فرماندار شهرستان برخوار با اشاره به اثرات پژوهش بر مسایل و مشکلات برای پیدا کردن راه حل علمی در کنترل و کاهش آن است، یادآور شد: پژوهش باید منجر به خلاقیت، اختراع و نوآوری و پیدا شدن یک راه علمی برای حل یک مساله شود

به گزارش صدای برخوار ؛ صبح امروز مراسم افتتاحیه هفته پژوهش با حضور بنهری فرماندار برخوار و جمعی از مسئولین در سالن خوارزمی دانشگاه آزاد واحد دولت آباد برگزار گردید.
فرماندار شهرستان برخوار با تبریک هفته پژوهش وفناوری و تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم وفعالان این عرصه گفت: فقدان بسترهای پژوهشی از نظر فرهنگی در جامعه با وجود این همه پژوهش از مهمترین علت های بروز آسیب های و مشکلات اجتماعی و اقتصادی است.
بنهری با اشاره به ظرفیت های مطلوب شهرستان اظهار امیدواری کرد : با کمک پژوهشگران، تلاش های مدیران و همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه ، شهرستان برخواربه جایگاهی برسد که شاخص های فرهنگی آن نسبت به میانگین استانی وکشوری به سطح بالاتری قرار گیرد.
بنهری با اشاره به اینکه برای انجام یک پژوهش کابردی و علمی باید شاخص ها و حوزه های پژوهش فراهم شود، افزود: ار آنجا که رقابت در دنیا بر سر تولید دانش است باید روند تولید دانش از مدارس آغاز شود، که خوشبختانه در حال حاضر این اقدام آغاز شده است.
وی تاکید کرد: محقق باید در درجه اول بداند علمی که در جامعه تاثیر گذار نباشد، علم نیست و به همین خاطر اول باید مقاله ای را که می نوسید در جامعه اثر گذار باشد.
فرماندار شهرستان برخوار با اشاره به اثرات پژوهش بر مسایل و مشکلات برای پیدا کردن راه حل علمی در کنترل و کاهش آن است، یادآور شد: پژوهش باید منجر به خلاقیت، اختراع و نوآوری و پیدا شدن یک راه علمی برای حل یک مساله شود.
شایان ذکر است در پایان این مراسم فرماندار برخوار از نمایشگاه محصولات غذایی بازدید نمود

/انتهای پیام/