به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از تسنیم،فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از کشف ۷۰ هزار ثوب لباس قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال که در یک انبار دپو شده بود، خبر داد.سرهنگ علی صادقی اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه دپو و توزیع لباس قاچاق در شهرستان برخوار، بررسی موضوع […]

به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از تسنیم،فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از کشف ۷۰ هزار ثوب لباس قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال که در یک انبار دپو شده بود، خبر داد.
سرهنگ علی صادقی اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه دپو و توزیع لباس قاچاق در شهرستان برخوار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران جهت بررسی موضوع با مقام قضائی هماهنگ و به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این انبار تعداد ۷۰ هزار ثوب انواع لباس خارجی قاچاق فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف و انبار پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار ارزش لباس‌ها را ۳ میلیارد ریال دانست و بیان کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان به این مفسدان اقتصادی را نخواهد داد.
این خبر را با دوستان در تلگرام به اشتراک بگذارید