معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از ابلاغ اعتبار برای مطالعات طرح بلوار پیامبر اعظم (ص) از دولت آباد به کمربندی شرق اصفهان خبر داد.

به گزارش صدای برخوار ؛ پس از سالها تعطیلی پروژه پیامبر اعظم(ص) معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از ابلاغ اعتبار برای مطالعات طرح بلوار پیامبر اعظم (ص) از دولت آباد به کمربندی شرق اصفهان خبر داد.
امیر امینی در بازدید از راه های روستایی و شهری شهرستان برخوار و بازدید از کمربندی شرق اصفهان گفت: طرح ۲۹ کیلومتری مسیر پیامبر اعظم نزدیک ۱۰ سال پیش کلنگ زنی شده که بخشی از آن زیر سازی شده، ‌بخشی نیازمند زیر سازی است و بخشی هم نیازمند آزاد سازی و زیر سازی است.
وی افزود: برای اختصاص بودجه برای ادامه کار و زیر سازی مسیر پیامبر اعظم باید طرح مطالعات فنی و توجیهی آن مشخص شود و مصوبه ماده ۲۳ برای آن گرفته شود.
معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در ادامه از تامین اعتبار برای روکش آسفالت محور حبیب آباد – اصفهان، اختصاص پنج میلیارد ریال برای جاده سین به روستای محسن آباد و انجام ۷ کیلومتر روکش آسفالت در جاده حبیب آباد به ورتون خبر داد.

/انتهای پیام/