صدای برخوار-نماینده شاهین شهر میمه و برخوار گفت:پروژه جانبازان مشکل اعتباری ندارد و امیدواریم تا ماه آینده شاهد کار اجرایی این پروژه در حریم اصفهان باشیم .

به گزارش صدای برخوار، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: زیرسازی و آسفالت پروژه جانبازان در حریم اصفهان توسط فولاد مبارکه انجام ، همچنین اصفهان نیز در زمینه آزادسازی اراضی آن قسمت اقدام خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه علت عدم اجرای این پروژه در حریم اصفهان نظر کارشناسان در خصوص مسیر این پروژه است، تصریح کرد: سال ۹۶ مصوبه مسیر غیرمستقیم گرفته شده است ؛ هم اکنون نظر کارشناسان آزادسازی مسیر مستقیم است . پس از بررسی لازم و نهایی شدن نظر کارشناسان در بحث مسیر ، عملیات اجرایی این پروژه آغاز می شود.
نماینده شاهین شهر ، میمه و برخوار از اختصاص دو ردیف بودجه برای متروی دو شهرستان خبر داد و افزود: پروژه مترو از سمت ایستگاه نهایی که از سمت زینبیه به سمت حبیب آباد،دولت آباد ،دستگرد،خورزوق ،گز و به شاهین شهر می باشد و مسیر دیگر که از فلکه دانشگاه صنعتی اصفهان به سمت شاهین شهر است.

حاجی دلیگانی عنوان کرد: ساماندهی جاده حبیب آباد در شهرستان برخوار ، آبرسانی به آموزشکده کشاورزی حبیب آباد آموزشکده فنی و حرفه ای شاهین شهر ، دو مجموعه ورزشی کارگری از جمله مصوبات شهرستانی می باشد.

حاجی‌دلیگانی بیان کرد:حدود ۱۰۰۰ عنوان برنامه پیش‌بینی کرده‌ایم که باید در طول این چهار سال علاوه بر پیگیری و به نتیجه رساندن برنامه های قبلی این برنامه ها نیز به نیجه برسد .

وی خاطرنشان کرد: نحوه پیگیری مطالبات مردم در سه سطح یکی مدیران محلی و مدیران اداری است که اگر در اجرا کوتاهی شد فرماندار باید پیگیر آن شود و اگر فرماندار هم در اجرای مصوبات کوتاهی کرد دفتر نماینده دنبال و پیگیر آن خواهد بود.
انتهای پیام /طغیانی