رئیس بهزیستی برخوار گفت:این تسهیلات حمایتی به مددجویان کار آفرین تحت پوشش بهزیستی و کارفرمایانی که افراد تحت پوشش بهزیستی را به کار می گیرند تعلق می گیرد.

به گزارش صدای برخوار ؛ رئیس بهزیستی برخوار گفت:این تسهیلات حمایتی به مددجویان کار آفرین تحت پوشش بهزیستی و کارفرمایانی که افراد تحت پوشش بهزیستی را به کار می گیرند تعلق می گیرد.

رویا شجاعی در گفت و گو با پایگاه خبری صدای برخوار با اشاره به شرایط تسهیلات افزود: مددجویان کار آفرین با توجه به مدرکی که از فنی حرفه ای دریافت کرده می توانند حداقل ۷ میلیون وام با کارمزد۴ درصد دریافت کنند.

وی افزود: کارفرمایانی واجد شرایط که دارای مجوز رسمی از صنف مورد نظر بوده و محیط کارگاه آنها از نظر اجتماعی و اخلاقی مورد تائید مددکار باشد می توانند با به کار گیری حداکثر ۱۰ نیرو از بهزیستی از مشوق هایی که سازمان بهزیستی برای آن ها درنظر گرفته بهره مند شود.

رئیس سازمان بهزیستی برخواردر ادامه بیان کرد: کار فرما باید حداقل به مدت ۵ سال و درچهارچوب قوانین کار، مدد جویان بهزیستی را به کار بگیرد.

شجاعی تصریح کرد:کارفرمایان می توانند از تسهیلات وام یا از خدمات بهزیستی مبنی بر حق بیمه سهم کارفرما از طرف سازمان بهزیستی بهره مند شوندو اگر مدد جو معلول باشد قسمتی از حقوق او نیز از طرف سازمان بهزیستی پرداخت می شود.

وی افزود:کارفرمایان به ازای به کارگیری هر نیرو از ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات وام ۴ درصد بهره مند می شوند.

رئیس سازمان بهزیستی برخوار در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به ایام دهه ی فجر افزود: افتتاح یک مرکز مشاوره و یک مرکز نگه داری عقب ماندگان ذهنی بالای ۱۴ سال در برخوار،همایش آگاه سازی خانواده ها،بازدید از مراکز توانبخشی و منازل مددجویان، نواخته شدن زنگ انقلاب ، با غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه های سازمان بهزیستی در ایام دهه فجر می باشد.

شجاعی افزود:مسابقه دارت ویژه کارمندان بهزیستی برخوار،مسابقه نقاشی در مهد کودک ها ،مسابقه کتابخوانی مطلع مهر ویژه زوج ها و تور برخوار گردی یک روزه ویژه بانوان شاغل اداره بهزیستی از دیگر برنامه هایی است که در ایام دهه ی فجر برگزار می شود

/انتهای پیام/طغیانی