چندین سال است که جشنی به همت مرکز پزشکی امام رضا علیه السلام دولت آباد در شب میلاد آن امام همام برپا می گردد .

صدای برخوار ؛ روز یازدهم ماه ذی القعده سال ۱۴۸ هجرى در مدینه در خانه ‏ى امام موسى بن جعفر علیه‏ السلام فرزندى چشم به جهان گشود که بعد از پدر تاریخ ساز صحنه‏ ى ایمان و علم و امامت‏ شد. نام او « على » و کنیه اش «ابوالحسن» و لقبش «رضا» است.

چندین سال است که جشنی به همت مرکز پزشکی امام رضا علیه السلام دولت آباد در شب میلاد آن امام همام برپا می گردد .

به همین مناسبت بخوانید گفتگوی خبرنگار صدای برخوار با مرتضی عطاران رئیس مرکز پزشکی امام رضا علیه السلام
ایشان در خصوص هدف از برگزاری جشن امام رضا علیه السلام گفت : همانطور که مستحضرید نام مرکز پزشکی ما مزین به نام هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) است لذا هیئت مؤسس و مسئولین این مرکز به جهت ادای احترام به آن حضرت ، هر ساله در شب میلاد مراسم جشنی را با حضور اقشار مختلف برگزار می نماید.
مرتضی عطاران ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم جهت حضور در این مراسم در خصوص مکان و زمان برگزاری جشن خاطرنشان شد: مراسم جشن ولادت با سعادت امام هشتم در همزمان با شب میلاد آن حضرت در روز سه شنبه مورخ ۰۲/۰۵/۹۷ همزمان با هنگام ملکوتی نماز مغرب و عشاء و اقامه نماز توسط آیت اله شیخ مسلم داوری در مدرسه ۱۵ خرداد که جنب مرکز پزشکی قرار دارد ، برگزار خواهد شد .
وی در مورد برنامه های این جشن گفت : مراسم جشن از قبل از اذان مغرب با تلاوت قرآن توسط قاری برتر شهرستان برخوار آقای بلنج آغاز می گردد و با اقامه نماز مغرب و عشاء توسط مؤسس مرکز پزشکی امام رضا (ع) حضرت آیت اله شیخ مسلم داوری و قرائت زیارت خاصه آن حضرت ادامه می یابد. سخنرانی ، مداحی و حضور نقاره زنان آستان سیدالکریم حضرت ابراهیم بن موسی بن جعفر (امامزاده نرمی ) و خادمین حرم امام رضا علیه السلام و اجرای گروه سرود مجموعه فرهنگی امام رضا (ع) و ترنم باران مسجد صاحب الزمان (عج) شهر دولت آباد و اجرای مسابقه از جمله برنامه های این جشن با شکوه خواهد بود.
رئیس مرکز پزشکی امام رضا علیه السلام در خصوص چگونگی حضور مردم در مسابقه خاطرنشان کرد ؟ ما تعدادی سوال در خصوص زندگانی حضرت رضا (ع) آماده کردیم که بصورت چاپ شده در مساجد شهر توزیع شده و همچنین این سوالات در کانالهای مجازی نیز منتشر خواهد شد که مردم عزیز می توانند پاسخهای آنرا بصورت یک پیامک عددی به سامانه پیامکی ما به شماره ۵۰۰۰۲۱۴۵۸۲۶۰۰۱ ارسال نمایند که به قید قرعه به تعدادی از عزیزان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهداء خواهد شد.
شایان ذکر است در روز میلاد امام هشتم علیه السلام ، ویزیت پزشکان عمومی از ساعت ۸ صبح تا ۸ عصر بصورت رایگان می باشد.

مسابقه ویژه میلاد امام رضا علیه السلام

/انتهای پیام/