فرماندار برخوار گفت: تبیین اقتدار و توانمندی های ۴۰ ساله انقلاب از مهم ترین وظایف رسانه است.

به گزارش صدای برخوار،عبدالله بنهری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود:رسانه باید بسترمشارکت مردم در انتخابات را فراهم کند. القای ناامیدی از سوی دشمن صورت گرفته  که رسانه ها در کنار بیان واقعیتها و مشکلات جامعه باید امید را در جامعه تقویت کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به هزینه بالای بنر و پوستر بهتر است اولویت نامزدهای انتخابات، تبلیغ در رسانه های شهرستان باشد .

معاون فرماندار برخوار در این جلسه گفت:در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستیم ؛ رسانه نقش اصلی و محوری در داغ کردن تنور انتخابات دارد در شرایط کنونی ، نقش رسانه ها در امید آفرینی، ایجاد آرامش روانی درجامعه و تقویت وحدت و انسجام ملی بسیار مهم است.

رسول هاشم زاده تصریح کرد: باخروج آمریکا از برجام و بازگرداندن تحریم ها شرایط اقتصادی کشور سخت تر شد ؛ اما این شرایط سخت اقتصادی هزینه ای است که نظام برای حفظ استقلال کشور می کند البته نظام موفقیت هایی داشته است که باید این موفقیت ها نیز منعکس شود.

وی تاکید کرد:ترسیم چهره ی سیاه از نظام باعث ایجاد یاس و نا امیدی می شود و رسانه ها باید در بارگذاری خبر دقت داشته باشند .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوار بیان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی سال گذشته برای سامان دهی فعالیت کانال های تلگرامی اقدام به ثبت این کانال ها در سامانه برای فعالیت در زمان انتخابات کردند ؛ اما ثبت نام کانال ها در سامانه به معنای مجوز آن ها نبوده است.

وی افزود:امسال فعالیت کانال های تلگرامی غیر قانونی اعلام شده است و افرادی که به فعالیت در عرصه رسانه علاقه مند هستند باید عضو خانه مطبوعات شوند و اقدام به دریافت مجوز برای فعالیت سایت و پایگاه خبری کنند تا بتوانند از وزرات ارشاد یارانه دریافت کنند و از آن ها حمایت مادی و معنوی شود.

انتهای پیام/