در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با عنوان کتک زدن وحشیانه کودکان در یک آسایشگاه کودکان بی‌سرپرست در جنوب کشور، سازمان بهزیستی کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش صدای برخوار ؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، اخیرا ویدیویی در فضای مجازی منتشر و در آن ادعا شد که فردی در جنوب کشور اقدام به شکنجه و کتک زدن کودکان بی‌سرپرست در یک آسایشگاه کرده‌ است، انتشار این ویدئو آن هم در یک کانال تلگرامی پربازدید واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت که اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل در این باره توضیحاتی را داده است.

سید مهدی میرشاه‌ولد مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل، با تاکید بر اینکه فیلم مذکور مربوط به کشور عزیزمان ایران نیست، اعلام کرد: بلافاصله بعد از انتشار این فیلم بررسی‌ها در این خصوص آغاز و مشخص شد که چنین فیلمی مربوط به ایران نبوده و هیچ ارتباطی با کودکان بی‌سرپرست ساکن در مراکز نگهداری در ایران ندارد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل با تاکید بر اینکه این فیلم مربوط به سال ۲۰۱۴ و در یک کشور عربی است و خلاف کنوانسیون حقوق کودک است، در پایان یادآور شد: سازمان بهزیستی کشور با افرادی که بخواهند امنیت روانی جامعه را مخدوش کرده و با انتشار چنین تصاویری اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به زیر سوال ببرند از طریقی مجاری قانونی برخورد خواهد کرد.

/انتهای پیام/