شمال اصفهان؛واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در مسیر روستای سیان اصفهان و نیز برخورد اتوبوس واحد با تریلر در جاده دولت آباد هفت مصدوم برجا گذاشت.مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۴ امروز در مسیر جاده دولت آباد یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد با یک دستگاه […]

شمال اصفهان؛واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در مسیر روستای سیان اصفهان و نیز برخورد اتوبوس واحد با تریلر در جاده دولت آباد هفت مصدوم برجا گذاشت.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۴ امروز در مسیر جاده دولت آباد یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد با یک دستگاه تریلر برخورد کرد که دو واحد امدادی اورژانس از منطقه صنعتی دولت آباد و شهرستان برخوار به محل اعزام شدند.
دکتر غفور راستین افزود: دو نفر مصدوم این حادثه توسط تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان غرضی اصفهان منتقل شدند.
وی گفت: همچنین در حادثه واژگونی یک دستگاه پراید در مسیر روستای سیان اصفهان، حد فاصل سیدان و کمندان، یک مرد و چهار زن مصدوم شدند که پس از ارائه خدمات درمانی اولیه توسط تکنسین های اورژانس، مصدومان با بالگرد به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان منتقل شدند.
سیان روستایی از توابع بخش جرقویه سفلی در شهرستان اصفهان است.

واژگونی پراید و برخورد اتوبوس واحد با تریلر در اصفهان 7 مصدوم برجا گذاشت

.

واژگونی پراید و برخورد اتوبوس واحد با تریلر در اصفهان 7 مصدوم برجا گذاشت