امام جمعه دولت آباد گفت: مردم توجه دارند که به حرف چه کسی گوش دهند و فریب افراد و رسانه های دشمن را نمی خورند.

به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه دولت آباد گفت: مردم توجه دارند که به حرف چه کسی گوش دهند و فریب افراد و رسانه های دشمن را نمی خورند.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دولت آباد افزود: باید توجه داشته باشیم که به حرف چه کسی گوش می دهیم، آن گوینده چه کسی است، رسانه از طرف چه کسی است؟ اگر گوینده و رسانه مطالبی را بیان کنند که باعث رشد فرهنگی، مذهبی می شود، بسیار خوب و مفید است و اگر گوینده یا رسانه ای مطالبی بیان می کنند که انسان را از دین و مذهب و احکام الهی دور می کند و باعث گرایش به دنیای مذموم می شوند، نباید به آنها گوش دهیم و مردم در این سالها هوشیار بوده و هستند.
وی اظهار کرد: تلاش دشمن این است که ما را از دین و دینداری و پای بندی به احکام الهی دور کند و نگذارد که ما اعتقادی به دستورات الهی داشته باشیم و در این راستا هزینه های زیادی انجام داده و می دهد.
امام جمعه مرکز شهرستان برخوار گفت: دشمن در حال مبارزه جدی با ما است، البته نه با توپ و تفنگ، بلکه از طریق رسانه ها و شبکه های مجازی و فعالیت در فضای مجازی، با القاء مطالبی که ظاهراً از روی دلسوزی است ولی باطن آن نابود کردن اعتقادات و باورهاست، خزنده و آرام، باورها را از بین می برد.
وی افزود: کارشناسی که در کشورهای بیگانه و دشمن نشسته و مزدوری می کند و پول از آنها می گیرد، هیج وقت دلسوز مردم و کشور خود نیست، کاملاً مشخص است که برنامه دشمن را پیاده می کند، ما نباید به کارشناسی که در آغوش دشمن زندگی می کند و از دشمن حقوق می گیرد توجّه کنیم و حرف او را گوش کنیم.
حجت الاسلام محمود آبادی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی ۶۰ نیروی متخصص در ایجاد جنگ روانی را استخدام کرده که مسائل ایران را رصد کند و هر مسئله ای که قابلیت به هم ریزی و درگیری ایجاد کردن در کشور را دارد، بزرگنمائی کنند و از طریق آن مملکت را به آشوب بکشاند.
وی گفت: عربستان ۳۵۰ میلیون دلار به فرزند شاه مخلوع داده تا کشور را به هم بریزند؛ آیا عاقلانه است که به حرف آنها گوش داده شود؟ هیچ انسان عاقلی توجه و اعتنا به حرف آنها نمی کند.
امام جمعه دولت آباد افزود: متاسفانه بر اثر سوء تدبیر، سوء مدیریت و کم کاری بعضی از مسئولین، مشکلات اقتصادی داریم، مردم آرامش اقتصادی ندارند که باید مسئولین به این قضیه توجه کنند و هر چه زودتر مشکل را حل کنند چرا که دشمن از همین نارضایتی اقتصادی استفاده می کند و تلاش دارد که نارضایتی ها را به آشوب بکشاند، ما نباید بگذاریم که چنین اتفاقی بیفتد.
وی گفت: نارضایتی و انتقاد از بعضی از مسئولین جای خود دارد و بحق هم هست و باید به آنها اعلام کنیم ولی نباید بگذاریم که دشمن از آن سوء استفاده کند چرا که دشمن دلسوز ما نیست و می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد، ما باید فهیم و بصیر باشیم، باید با هوشیاری خودمان نقشه دشمن را خنثی کنیم.
حجت الاسلام محمود آبادی چهارشنبه ۱۷ مرداد ۲۵ذی القعده و روز دحو الارض نیز هست که عبادت در شب آن، ثواب صد سال عبادت دارد و روزه آن روز، همانند روزۀ هفتاد سال است یا کفاره هفتاد سال می باشد و مناسب است با شب زنده داری و عبادت بپردازیم.
وی با گرامیداشت ۱۶تا۱۸ مرداد ماه، اولین سالروز شهادت شهید بزرگوار محسن حججی افزود: شهید حججی ها قابل احترام هستند چون نماد ایمان، ایثار، شجاعت و تمامی ارزشهای انسانی هستند و کسی که بخاطر اعتقادات و باورهای صحیح خود جان خود را فدا کند، کسی که بخاطر حفظ امنیت کشور خود حاضر باشد از عزیزترین نزدیکان خود مثل پدر و مادر، زن و فرزند بگذرد این شخص قابل احترام است، این افراد اُلگوی واقعی هستند نه کسانی که بخاطر پست و مقام و پول و منفعت شخصی اقداماتی انجام می دهند.
امام جمعه دولت آباد در ادامه گفت: وظیفه ما در قبال ایثار و از خود گذشتگی شهدا ؛ علاوه بر ادای احترام این است که شهدا را بعنوان اُلگوی خود و فرزندان خود قرار دهیم و همان راهی را برویم که آنها رفتند.

/انتهای پیام/