به گزارش شمال اصفهان؛ به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد جامع این شهر افزود: رهبر معظم انقلاب از همه افراد به مسائل کشور و مسائل روز جهان آگاه تر هستند و سخنی که می فرمایند به مصلحت جامعه و نظام اسلامی است و باید […]

به گزارش شمال اصفهان؛ به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد جامع این شهر افزود: رهبر معظم انقلاب از همه افراد به مسائل کشور و مسائل روز جهان آگاه تر هستند و سخنی که می فرمایند به مصلحت جامعه و نظام اسلامی است و باید مورد پذیرش همه قشرهای جامعه باشد.
وی با اشاره به سخنان معظم له در خصوص فردی که قصد داشت برای ریاست جمهوری سال ۹۶ کاندیدا شود گفت:برخی تفسیرها از این سخنان از سوی رادیوهای بیگانه و برخی افراد به هیچ وجه صحیح نیست و برخی می گویند افرادی مطالبی را به رهبر انقلاب القا می کنند که این سخنان نادرست بوده و ایشان از همه به مصالح کشور و جامعه و مسائل روز دنیا آگاه تر هستند و مسائل را مدیریت می کنند.
خطیب جمعه اردستان با اشاره به سخنان رئیس جمهوری در مجمع اخیر سازمان ملل متحد افزود: از مواضع انقلابی و شجاعانه دکتر روحانی درخصوص بد عهدی ها و دزدی بین المللی آمریکا و حقانیت نظام اسلامی تقدیر می کنیم.
دهشیری هم چنین از دیگر مسئولان که در خصوص بدعهدی آمریکا و سنگ اندازی آن کشور در راه اجرای برجام لب به اعتراف گشودند و به دنیا ثابت کردند ایران راستگو بوده است تشکر کرد.
امام جمعه اردستان با اشاره به هفته نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: این نیرو منشا خیر و برکت برای کشور بوده و حافظ امنیت جامعه است.
وی وظیفه اصلی نیروی انتظامی را امنیت آفرینی دانست و تصریح کرد: کشور امروز امنیت بالایی دارد که مرهون تلاش نیروی انتظامی و دیگر نیروهای امنیتی و نیروهای مسلح است که باید قدردان همه آن ها باشیم و شکر این نعمت را به جا آورده و با آنان همکاری کنیم.
خطیب جمعه اردستان افزود: نیروی انتظامی نیازمند همکاری و پشتیبانی بیشتر از حیثیت نیروی انسانی و لجستیک است و باید مسئولان در این زمینه مساعدت بیشتر کنند.
دهشیری با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان دانشکده افسری ارتش گفت: ایشان ضمن تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خواستار بازگو کردن مجاهدت رزمندگان و شهدا برای نسل جوان شدند و فرمودند اطمینان داشته باشید فردای کشور بهتر از امروز خواهد بود.
وی به ایام ماه محرم اشاره کرد و افزود: ماه محرم یادآور فداکاری و رشادت حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان است و امیدواریم بتوانیم با عزاداری خالصانه و بی ریا راه آنان که جهاد در راه خدا و عزت مسلمان است را ادامه دهیم.
اردستان با ۴۵ هزار تن جمعیت در ۱۱۸کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.