به گزارش صدای برخوار ؛ صبح امروزهمزمان با سراسر کشور بیستمین مانور سراسری زلزله با شعار ” مدرسه ایمن – جامعه تاب آور”، در مدارس شهرستان برگزار شد . مراسم نمادین این مانور با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مأموران آتش‌نشانی، اورژانس، نیروهای انتظامی، مدیریت بحران و هلال احمرشهرستان در هنرستان نور برگزار شد. در این […]

به گزارش صدای برخوار ؛ صبح امروزهمزمان با سراسر کشور بیستمین مانور سراسری زلزله با شعار ” مدرسه ایمن – جامعه تاب آور”، در مدارس شهرستان برگزار شد .

مراسم نمادین این مانور با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مأموران آتش‌نشانی، اورژانس، نیروهای انتظامی، مدیریت بحران و هلال احمرشهرستان در هنرستان نور برگزار شد.

در این مانور، دانش آموزان با پخش آژیر به تمرین پناه گیری در مکان های مناسب ، ترک اضطراری کلاس و ساختمان مدرسه و تجمع در حیاط مدرسه در هنگام وقوع زلزله فرضی پرداخته وبا روش های امداد و نجات، حمل مصدوم، اطفای حریق، و چگونگی مقابله با کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از زلزله آشنا شدند.

دراین مراسم زارعان مدیر آموزش و پرورش شهرستان هدف از برگزاری مانور زلزله را افزایش آگاهی و ایمنی دانش آموزان ،ارائه آموزش های لازم وارتقای مهارت های فردی و جمعی دانش آموزان و واکنش سریع و صحیح در برابر زلزله دانست

در این مانور آموزش اطفاء حریق به دانش آموزان داده شد.

/انتهای پیام/