محمدرضا عبدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد شعار سال با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار کرد: در سال جاری ملت و دولت باید همدلی و همزبانی داشته باشند تا اهداف، سیاست‌ها و خط‌ مشی‌های مورد نیاز نظام که توسط مقام معظم رهبری مطرح و ابلاغ شده است […]

محمدرضا عبدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد شعار سال با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار کرد: در سال جاری ملت و دولت باید همدلی و همزبانی داشته باشند تا اهداف، سیاست‌ها و خط‌ مشی‌های مورد نیاز نظام که توسط مقام معظم رهبری مطرح و ابلاغ شده است به مقصد نهایی خود برسد.

وی با اشاره به دو انتخاب مهم و حساس مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پیش‌رو در سال ۹۴ افزود: یکی از راه‌های حضور گسترده و دشمن‌شکن مردم در این دو انتخابات وحدت است.

فرماندار برخوار با مهم خواندن وحدت کلمه بین دولت و مردم تصریح کرد: شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت می‌تواند کمک شایانی هم به انتخابات، هم به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان و هم به مشارکت مردم و دولت در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی بکند.

وی ادامه داد: امسال ظرفیت‌های استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان برخوار بالا بود و امکانات خوبی برای پذیرایی از مسافران نوروزی به‌ غیر از اکیپ‌های سلامت مسافران نوروزی فراهم‌ شده بود.

عبدانی با بیان اینکه این اکیپ‌ها در سه‌ نقطه شهر مستقر شده بودند، اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۸ هزار اسکان در ۲۵ مدرسه این شهرستان به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش دو برابری بوده‌ایم.