هلاکت ۱۷ داعشی، انفجار یک بمب در استان کرکوک وبازداشت تعدادی تروریست در ۵ استان عراق از جدیدترین اخبار امنیتی این کشور است.

به گزارش صدای برخوار؛به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از اسپوتنیک، فرماندهی عملیات امنیتی استان نینوا عراق در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای عراقی به پایگاه های گروه تروریستی داعش حمله کردند که در جریان این عملیات دست کم ۱۷ داعشی به هلاکت رسیده و پایگاه های آنها در منطقه ای در نزدیکی رود دجله در موصل نابود شد.
در ادامه این بیانیه آمده است که پایگاه های مذکور در میان دو روستای البوسیف واقع در جنوب موصل و الشمسیات در جنوب شرق این شهر واقع شده بود.
از سوی دیگر یک منبع امنیتی در استان کرکوک اعلام کرد که به دنبال انفجار یک بمب دست ساز در یک قهوه خانه واقع در مرکز این استان دست کم ۳ غیر نظامی مجروح شدند.
وی در ادامه افزود: افراد ناشناس این بمب دست ساز را در یکی از قهوه خانه های خیابان القدس واقع در مرکز کرکوک پرتاب کردند که به دنبال آن دست کم ۳ غیر نظامی مجروح شدند.
از سوی دیگر یک منبع در وزارت کشور عراق اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور توانستند ۱۱۸ مجرم که در میان آنها تعدادی تروریست نیز به چشم می خورد را در جریان عملیات امنیتی در ۵ استان این کشور بازداشت کنند.

/انتهای پیام/خبرگزاری مهر