صدای برخوار ؛ سرهنگ پاسدار محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار به مناسبت هفته بسیج سخنران بین الصلاتین نمازجمعه این هفته دولت آباد گفت: هفته بسیج یادآور دلاور مردی های بسیجیان در همه مقاطع انقلاب است تا زمانی که ملت نیاز به امنیت دارد به نیرو و تفکر بسیجی نیاز است

به گزارش صدای برخوار ؛ سرهنگ پاسدار محمد شفیعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار به مناسبت هفته بسیج سخنران بین الصلاتین نمازجمعه این هفته دولت آباد گفت: هفته بسیج یادآور دلاور مردی های بسیجیان در همه مقاطع انقلاب است تا زمانی که ملت نیاز به امنیت دارد به نیرو و تفکر بسیجی نیاز است. اگر در زمان جنگ بسیج نبود کمیت جنگ لنگ و الان هم اگر نبود کمیت نظام لنگ بود.
وی افزود: حضور بسیج بعد از دفاع مقدس در عرصه های سازندگی و محرومیت زدایی و فتنه های مختلف و عمق بخشی داخلی و کادرسازی برای انقلاب بی بدیل بوده است. بسیج نماد آگاهی یک ملت است.
سرهنگ پاسدار محمد شفیعی با اشاره به وجود بسیج در حوادث انقلاب بیان نمود: امروز وجود بسیج پیچیده ترین توطئه ها را نقش بر آب می کند. در حوادث اخیر که یکی از سازمانده ترین و پیچیده ترین فتنه ها بود، بسیج همانند گذشته در کنار مردم با دشمنان انقلاب و فتنه گرانی که می خواستند امنیت جامعه را مختل کنند با قاطعیت برخورد کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار تصریح کرد: آشوبگران از ماه ها قبل آموزش دیده بودند چرا که با ابزارهای مخصوص خودشان حتی دوربین های چهارراهها را قطع می کردند و فروشگاهها و پمپ بنزین را تخریب کردند. حمایت عریان استکبار جهانی آمریکا، صهیونیست و عربستان و حضور سلطنت طلبان از ویژگی های این اغتشاشات بود.
این مسئول گفت: به هیچ وجه محصول اعتراض مردم به گرانی بنزین اغتشاش نبود بلکه تلاش دشمنان بر علیه نظام اسلامی بود. دشمنان می خواستند ایران را مانند کشورهای منطقه بی ثبات کنند، که مردم با راهپیمایی امنیت کشور ضربه ای دیگر بر دشمنان زدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار بیان نمود: دولت و مسئولین باید به وعده خود عمل نمایند و تمام درآمدهای افزایش بنزین را به مردم پرداخت کنند و اجازه ندهند این طرح موجب افزایش قیمت در اجناس و خدمات شود.

/انتهای پیام/