مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت:‌ نیازمند وقف جدید در حوزه های معیشت و رفع نیاز فقرا و نیازمندان هستیم.

به گزارش صدای برخوار ؛ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت:‌ نیازمند وقف جدید در حوزه های معیشت و رفع نیاز فقرا و نیازمندان هستیم.
حجت الاسلام رضا صادقی در آیین تکریم و معارفه رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار افزود:‌ بیش از ۱۵ هزار موقوفه در استان اصفهان با بیش از ۴۵ هزار رقبه در زمینه های مختلف وجود دارد که از گذشتگان برجای مانده است و باید مردم و نسل جدید با وقف در زمینه های مختلف بخصوص معیشت و رفع نیاز فقرا باقی الصالحات برای خود باقی گذارد.
وی اظهار کرد:‌ اداره اوقاف و امور خیریه در سه زمینه قرآن، موقوفه ها و بقاع متبرکه و امامزادگان ماموریت دارد و در زمینه موقوفات در چند سال گذشته بیش از دو هزار و ۳۰۰ هکتار سند به نام موقوفات در استان اصفهان ثبت شده و از تملک متصرفین بیرون آمده است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت:‌در شهرستان برخوار در سه سال گذشته ۵۸ سند موقوفه از تملک متصرفین در آمده و سند ثبتی دریافت کرده است و تا چند ماه آینده وضعیت موقوفات مشاعی پلاک های ۱۰۱، ۱۰۲، ۴۳ و ۹۷ در شهرستان برخوار مشخص می شود.
در این آیین طی حکمی از سوی مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان حجت الاسلام محسن ضیایی به عنوان رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار معرفی و از تلاش های حجت الاسلام سید حسن فاضلی قدردانی شد

/انتهای پیام/