به گزارش صدای برخوار ؛ عضو کارگروه تخصصی طرح های توسعه امور روستایی استانداری اصفهان گفت: نگاه کارآفرینانه، توانمندسازی و رویکرد توسعه زیر ساخت های بومی نقش موثری در توسعه روستاها دارد. ندا موسوی در کارگروه توسعه کار آفرینی روستایی استان اصفهان در شهرستان برخوار افزود: با توجه به اهتمام دولت برای دستیابی به توسعه […]

به گزارش صدای برخوار ؛ عضو کارگروه تخصصی طرح های توسعه امور روستایی استانداری اصفهان گفت: نگاه کارآفرینانه، توانمندسازی و رویکرد توسعه زیر ساخت های بومی نقش موثری در توسعه روستاها دارد.
ندا موسوی در کارگروه توسعه کار آفرینی روستایی استان اصفهان در شهرستان برخوار افزود: با توجه به اهتمام دولت برای دستیابی به توسعه روستایی و در راستای دستیابی روستاها به توسعه پایدار و جلوگیری از مهاجرت روستاییان باید اشتغالزایی در روستاها افزایش یابد.
وی گفت: برای توسعه امور روستایی و اشتغالزایی تسهیلات ۶ تا ۸ درصدی به دهیاری ها پرداخت می شود که علاوه بر تولید می توانند زمینه فروش و صادرات محصولات خود را فراهم کنند .
عضو کارگروه تخصصی طرح های توسعه امور روستایی استانداری اصفهان افزود: دهیاران با اتکا به توانایی ها و داشته های خود می توانند از نخبگان روستا که مهاجرت کرده اند، جهت رشد و تعالی روستا استفاده کنند و از آن ها مشورت بگیرند.

/انتهای پیام/