صدای برخوار-فرماندار برخوار اشاره به اینکه فرمانداری به عنوان هئیت اجرایی نگاه جانبداری و سیاسی ندارد تصریح کرد:مشارکت حداکثری همراه با امنیت و سلامت در انتخابات از مهمترین اولویت ما است .

به گزارش صدای برخوار،عبدالله بنهری در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبین نسبت به دوره قبل ۱۱ نفر کمتر شده ،افزود: در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ها، شهرستان برخوار ۱۶۹ داوطلب داشت اما امسال با کاهش ۱۱ نفری مواجه شدیم که در سطح کشور نیز مشارکت کاهش یافته است.
فرماندار برخوار اظهارداشت: استعلام داوطلبین شوراهای شهر توسط چهار مرجع قانونی اعم از نیروی انتظامی، دستگاه قضایی، وزارت اطلاعات و اداره ثبت احوال باید انجام شود و پس از پاسخ این چهار مرجع، جلسه هیئت اجرایی جهت تائید صلاحیت افراد تشکیل می شود؛ برای تائید صلاحیت افراد هم تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ مهلت داده شده است.
بنهری بیان کرد:انتخابات ریاست جمهوری از جمله انتخاباتی است که تاثیر مستقیم بر سرنوشت شهروندان یک کشور می‌گذارد. در زمان انتخابات، احزاب و جناح‌های سیاسی مختلف خط مشی  برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند و شهروندان کاندید مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.
نگاه سیاسی و جانبداری نداریم
وی با اشاره به اینکه فرمانداری به عنوان هئیت اجرایی نگاه جانبداری و سیاسی ندارد تصریح کرد؛مشارکت حداکثری همراه با امنیت و سلامت در انتخابات از مهمترین اولویت ما است .
فرماندار برخوار افزود: با گسترش رسانه‌ها و بسترهای شبکه‌های اجتماعی، شاهد تاثیرگذاری گسترده این رسانه‌ها در تصمیم‌گیری‌های سیاسی مردم از جمله انتخابات هستیم. فضای مجازی می‌تواند بر میزان مشارکت مردم در انتخابات، ترغیب و تهییج مردم  و یا در مقابل تحذیر و اجتناب از رای دادن آنان تاثیرگذار باشند و ما از رسانه ها انتظار داریم با آگاه سازی و ایجاد شور و نشاط در زمینه مشارکت حداکثری مردم فعالیت کنند.
بنهری خاطر نشان کرد:امروزه شیوه‌های تبلیغ سنتی جای خود را به شیوه های جدید داده است. مردم به وسیله فضای مجازی از کاندیداها و برنامه‌های آنان مطلع می‌شوند.

انتهای پیام /طغیانی