به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه دولت آباد گفت: دشمنان خارجی در انتخابات سال ۸۸ برای ایجاد مشکلات در کشور برنامه ریزی کرده بودند. حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دولت آباد اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب بدنبال بودند قبل از انتخابات مشکلاتی را ایجاد […]

به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه دولت آباد گفت: دشمنان خارجی در انتخابات سال ۸۸ برای ایجاد مشکلات در کشور برنامه ریزی کرده بودند.
حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دولت آباد اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب بدنبال بودند قبل از انتخابات مشکلاتی را ایجاد کنند ولی بخاطر اتحاد و انسجام مردم نتوانستند نقشه خود را عملی کنند و با کمال تأسف در یک اقدام غیره منتظره یکی از کاندیداها قبل از اینکه نتایج انتخابات مشخص شود، اعلام پیروزی کرد، و بعد از اینکه نتایج اعلام شد، با اسم رمز تقلب در انتخابات زمینه دخالت بیگانگان و دشمن را فراهم کردند و چندین ماه آشوب و درگیری در کشور ایجاد کردند، متأسفانه گستاخی ها به جائی رسید که به عکس مرحوم حضرت امام(ره ) ، مقام معظم رهبری و به مجلس عزای امام حسین علیه السلام توهین کردند.
وی گفت: انتخابات ریاست جمهوری اسلامی در سال ۱۳۸۸ در سلامت کامل برگزار شد و بیش از چهل میلیون نفر پای صندوق رأی آمدند و رأی خود را به صندوق انداختند ولی برخی با همراهی دشمنان خارجی بدنبال ایجاد آشوب و فتنه در کشور بودند که نظام اسلامی ، هشت ماه فتنه گران را تحمل کرد ولی آنها دست بردار نبودند تا اینکه مردم خود وارد صحنه شدند و با راهپیمائی خود و حمایت از رهبری و نظام، مشت محکمی به دهان فتنه گران زدند.

امام جمعه دولت آباد تصریح کرد: علت اصلی ایجاد فتنه ۱۳۸۸ این بود که یک عده ای که فقط به منافع خود توجه داشتند، چون پست ها و صندلی ها از آنها گرفته شده بود و ایدۀ آنها این بود که یا ما باید در رأس باشیم یا مملکت را به هم می ریزیم، کسانی که نظام آنها را بزرگ کرده بود، علیه نظام و همنوا با دشمن شدند.
وی افزود: یکی از عواملی که باعث شد دشمن به سمت تحریم پیش برود، خیانت همین فتنه گران بود، که آنها احساس کردند زمینه شکاف در جامعه و مسئولین هست و فشارهای خود را زیادتر کردند.
حجت الاسلام محمود آبادی گفت: آنچه باید بدانیم این است که همیشه کسانی هستند که هر گاه منافع شخصی و گروهی آنها تأمین نشود حاضرند در مقابل نظام بایستند، بصیرت اقتضاء می کند که آنها را طرد کنیم و به حاشیه برانیم، هر کسی که می خواهد باشد، رئیس جمهور، وزیر و یا نماینده مجلس؛ و این از ویژگی ها و مهمترین اصول در نظام اسلامی است که افراد فتنه گر و کسانی که در مقابل نظام می ایستند طرد شوند.
وی در ادامه با تسلیت رحلت آیت الله شاهرودی گفت: این عالم بزرگوار علاوه بر اینکه یک مجتهد متّقی و عالم بود، از کسانی بود که خدمات زیادی به حوزه های علمیه و نظام اسلامی داشت.
امام جمعه دولت آباد اظهار کرد: یکی از ویژگیهائی این عالم وارسته این بود که هیچگاه منافع شخصی را بر مصالح اسلام و مسلمین و نظام ترجیح نداد و همیشه حامی نظام اسلامی بود و خود را خادم ولایت می دانست و تمامی سعی و تلاشش اعتلای نظام اسلامی و جاری شدن احکام اسلامی در جامعه بود و خداوند ایشان را با اجداد طاهرینش محشور بفرماید.
وی در پایان شهادت جانباز و آزاده سرافراز حاج رضا داوری را تسلیت گفت و افزود: این شهید بزرگوار یقیناً از مأجورین هستند، کسی که رنج مبارزه با دشمن، رنج اسارت و دوری از خانواده و هم رنج جانبازی چندین ساله را کشیده است، یقیناً در زمره مقربین درگاه خداوند است، خداوند روح این شهید بزرگوار را انبیاء محشور بفرماید.

/انتهای پیام/