صدای برخوار-مدیر آبفا برخوارگفت:نصب پمپ های غیر مجاز بر روی کنتور و شبکه توزیع آب باعث قطعی آب برخی مناطق شده است.

احمدرضا مهرجو درگفت و گو با صدای برخوارافزود:با توجه به بحران کم آبی کل استان با مشکل افت فشار آب مواجه هستند،شهرستان برخوار نیز با مشکل افت فشار آب مواجه است اما آب در هیچ از مناطق به صورت کامل درطول شبانه روز قطع نشده است .
وی تصریح کرد:استفاده از پمپ غیر مجاز بر روی کنتور و شبکه توزیع آب باعث قطعی آب همسایگانی که پمپ ندارند و ضایع نمودن حق آن ها می شود.
مدیرآبفا برخوار اظهار داشت:نصب پمپ های غیر مجاز باعث خرابی کنتورها و نشان دادن مصرف غیرواقعی بر روی کنتور آب و تحمیل آب بهای بسیار بیشتر از مقدار واقعی مصرف مشترکین و نیز منجر به خسارات زیادی به شبکه آب می شود.
مهرجودر پاسخ به علت تغییر طعم آب شهر شاپور آباد بیان کرد: تغییر طعم آب دلیل بر غیر بهداشتی بودن آن نیست ؛با توجه به کاهش حجم آب ذخیره شده در سد زاینده رود امسال شرایط بسیار سختی را از نظر تامین آب شرب داریم به همین لحاظ آب ورودی به تصفیه خانه کاهش یافته و کلیه شهرستان ها جبران کمبود آب را از منابع جایگزین مثل چاه هایی که در مناطق دارند و استاندارهای شرب را دارا بوده و مشکل آلودگی ندارد تامین می کنند .
وی خاطرنشان کرد:آب چاه ها در ابتدا توسط شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ازمایشات لازم روی آن صورت گرفته و پس از آن که مشخص شد عاری از هرگونه میکروب و آلودگی هست و قابلیت شرب را دارد وبه تایید شبکه بهداشت و درمان رسیده و پس از اعلام به آبفا،آب منابع محلی را با آب طرح تصفیه خانه مخلوط و وارد شبکه می کنند این کار در تمام شهرستان صورت گرفته و ماهم آبی که از اصفهان دریافت می کنیم را با کمترین میزان از آب منابع محلی مخلوط و وارد شبکه نموده و تحویل مردم می دهیم البته از نظر میکروبی کنترل کرده و کلرزنی نیز روی آن صورت می گیرد .
مدیر آبفا برخوار نصب پمپ غیر مجاز بر روی کنتور را غیرقانونی و غیر شرعی دانست و از مردم درخواست کرد در مصرف آب صرفه جویی و ازنصب پمپ های غیرمجاز بر روی کنتور خوداری کنند.

انتهای پیام/طغیانی