صدای برخوار-معاون شبکه بهداشت و درمان برخوار گفت:فروشگاه های عرضه سیگار باید ویترین های تبلیغات استعمال دخانیات را جمع آوری کنند .

علی طاووسی در گفت و گو با خبرنگار صدای برخوار  با بیان اینکه دستوری برای جمع آوری سیگار از فروشگاه ها داده نشده است ، افزود:گذاشتن سیگار در قفسه ها و ویترین مغازه ها به نوعی تبلیغ محسوب می شود بنا براین مراکز عرضه سیگار نباید آن را در معرض دید قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه عرضه قلیان در چایخانه ها ممنون شده است ، بیان کرد:در شهرستان به قلیان سراها نیز هشدار داده ایم تا در اولین فرصت اقدام به تغییر کاربری دهند، چرا که هرگز مجوز فعالیت آنها تمدید نخواهد شد و در صورت تمکین نکردن آنها از این درخواست، قطعا این مراکز پلمب خواهند شد.
معاون شبکه بهداشت و درمان برخوار بیان کرد: وجود هر گونه مرکز عرضه قلیان غیرقانونی و ممنوع است ضمن اینکه در تمام این مدت بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هرگونه قلیان سرا و مراکز عرضه قلیان در برخوار برخورد قانونی کردیم.
معاون شبکه بهداشت و درمان برخوار اظهارخاطر نشان کرد: شبکه بهداشت و درمان در زمینه اعتیاد نیز از طریق آموزش ،اطلاع رسانی ،مشاوره و فرهنگ سازی اقدام می کند.
انتهای پیام/