به گزارش صدای برخوار ؛ محمد حسن قمی فرماندار سابق شهرستان برخوار در آخرین روز مسئولیت خود با صدور نامه ای از مردم شهرستان برخوار خداحافظی کرد . متن این نامه به این شرح است : مردم شریف و بزرگوار شهرستان شهید پرور برخوار سلام علیکم روزگاری نه چندان دور به شوق خدمت بی منت […]

به گزارش صدای برخوار ؛ محمد حسن قمی فرماندار سابق شهرستان برخوار در آخرین روز مسئولیت خود با صدور نامه ای از مردم شهرستان برخوار خداحافظی کرد .
متن این نامه به این شرح است :
مردم شریف و بزرگوار شهرستان شهید پرور برخوار
سلام علیکم
روزگاری نه چندان دور به شوق خدمت بی منت و گره گشایی از آئین زندگی روزمره مردمان این دیار راهی استان اصفهان شدم تا در شهرستانی که به شور، شعور،ادب و تلاشگری مشهور و رنگ دیانت در آن پر رنگ ترین جلوه شهرهای این استان بود مشغول خدمت شوم . از آغاز بنای کارم را مبتنی بر خدمت همه جانبه، کارشناسی برنامه ها و طرح ها ، اجرای طرح های برزمین مانده و رابطه بی واسطه با مردم قرار داده و تلاش کردم جایگاه فرمانداری را به جایگاه خادم واقعی همشهریان عزیز و بزرگوار برسانم .
روز اول که کارم را از مزار شهدای گمنام دولت آباد آغاز کردم با شهدا عهد بستم در پیگیری مشکلات مردم لحظه ای از پا ننشینم و امید دارم در همه ماه های خدمتم در راه اجرای این عهد موفق بوده و در پیشگاه شهدا روسفید باشم . در مسیر رسیدن به اهداف بزرگ پیش رو با کمک معاونین، مشاورین و کارشناسان توانمند فرمانداری و همه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان و حمایت نماینده محترم مردم در مجلس تلاش کردم در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان گام های مهمی بردارم .
گاه در این مسیر خسته شدم، گاه فشارهای گسترده برخی فرصت طلبان من را به ستوه آورد ، دوری از خانواده بسیار برایم اذیت کننده شداما گل لبخند مردان و زنانی که راضی از جلسه های ملاقات عمومی خارج میشدند را بر همه اینها ترجیح دادم.
در این ماه هایی که توفیق خدمت در جمع شما خوبان را داشتم اعتبارات بسیار خوبی برای شهرستان جذب شد ، مدیران متعهد و کارآزموده ای در برخی ادارات جایگزین مدیران قبلی شدند تا سرعت کارها و انگیزه سازمانی افزایش یابد . دستور دادم همه پروژه های بالای ۵ سال معطل مانده احیا و به سرعت آغاز شود . چهارده شخصیت ملی در طی این دوران به منطقه سفر کردند که از رهاورد حضور آنها دستورات خوبی برای بخش های مختلف شهرستان اخذشد . پروژه های بزرگی مانند پروژه بلوار جانبازان ، خیابان حرم تا حرم و تعویض آسفالت حبیب آباد زینبیه اجرایی گشت .حمایت های گسترده ای در باب کارخانه های در شرف افتتاح صورت گرفت و با رفع مشکلاتشان به مرحله افتتاح رسیدند . با تشکیل ستاد ویژه رفع موانع تولید از تعدیل نیروی کارخانه ها جلوگیری کردیم . بازدید های سرزده از ادارات را فارغ از زمان و حتی به صورت شبانه روزی در دستور کار قرار دادم تا از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفته و دستور رفع آنان را صادر کنم .تمام کارگروه های معطل چندین ماه بر زمین مانده در فرمانداری را احیا و جلسات را از حالت گزارشی به کاربردی تبدیل کردم و نقش ویژه ای در تحرک اجرایی در شهرستان داشت . با ارتباط بهتر با استانداری از بسیاری طرح های مخرب علیه شهرستان از جمله انتقال پساب یا طرح انتقال پسماند های صنعتی را منتفی کردیم . با ارتباطات ملی بسیاری از دستورات را برای شهرستان اخذ کردیم که انشاالله در آینده ثمرات آن برای مردم باقی خواهد ماند . بسیاری کارهای دیگر نیز در این مدت صورت گرفت که از حوصله این نامه خارج است .
به همین روی اینک که در پایان مسئولیت خود در فرمانداری شهرستان برخوار توفیق خدمت در سنگر دیگری نصیب این برادر کوچک شما شده است و به ناچار به دلیل باز گذاشتن دست استاندار جدید برای انتخاب همکاران جدید از سمت خود استعفا نموده ام ضمن طلب حلالیت برای همه کمبود هایی که در طول این مدت در سطح شهرستان وجود داشت از خدمت همه خواهران و برادران عزیز و مردم شریف و بزرگوار شهرستان برخوار به خصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران خداحافظی نموده و تقاضا دارم این برادر کوچکشان را از دعای خیر در ادامه مسیر زندگی محروم ننمایند .

/انتهای پیام/