صدای برخوار- شهرداری دولت آباد در راستای زیبا سازی پارک سید محمد اقدام کرده که زمانبر شدن این پروژه سبب شده نارضایتی مردم از هر طرف به گوش برسد.

به گزارش صدای برخوار، مدتی است  شهرداری دولت آباد در راستای زیبا سازی شهری و درخواست های مردمی  اقدام به بازسازی تالار و محوطه پارک سید محمد(با توجه به موقعیت خاص و ارزشمند این مجموعه در مرکز شهر) کرده که میتواند تاثیر شایسته ای در زیباسازی شهر بجای گذارد ،اما زمانبر  شدن این پروژه (بیش از ۵ ماه) سبب شده نارضایتی مردم از هر طرف بگوش برسد .

توجه به زیبایی و مبلمان شهر یکی از نیازهای اساسی شهر دولت آباد است ؛ مرمت پیاده روها و موزاییک فرش آن ها ، زیبا سازی میادین ،آسفالت معابر از جمله مواردی است که در سال های اخیر مورد توجه شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر دولت اباد قرار گرفته است .

پارک سید محمد در مرکز شهردولت آباد قرار دارد و مقبره دو تن از شهدای گمنام در این پارک قرار گرفته است ؛ با توجه به موقعیت جعفرافیایی و معنوی این پارک شهرداری دولت اباد از پنج ماه پیش در راستای زیبا سازی این پارک متناسب با فضای شهر اقدام کرده است.

زیبا سازی پارک با هدف افزایش نشاط شهروندان و زیبا سازی محیط شهری انجام شده است .فضا سبز بخشی از محیط شهری است که تاثیر زیادی در روحیه و نشاط شهروندان دارد .

اما متاسفانه سرعت پایین کار و استفاده از نیروی غیرفنی در اجرای پروژه ها سبب نارضایتی ساکنان اطراف این پارک شده است به نحوی که گرد و غبار شدید هفته ها به داخل منازل مردم نفوذ کرده است .اگر طول زمان پروژه به تناسب کار پروژه محدود باشد مردم به گرمی از اجرای این گونه پروژه ها استقبال می کنند.

 در حال حاظر اکثر پروژه های شهرداری دولت آباد ازجمله پروژه های زیبا سازی شهری ، بلوار جانبازان و باغ بانوان به کندی پیش می رود.

بدون شک خسارت ناشی از کندی روند این گونه پروژه ها به دود شهر و شهروندان می رود و از اعتماد آن ها نسبت به مسئولان می کاهد.

چه بسا با توجه به تورم موجود در کشورمشکلات مالی وجود دارد و قطعا بخشی از مشکلات به محدودیت منابع مالی بر می گردد ؛ اما هنر مدیران این است که با روش ها و راه کارهای دیگر و ابتکار عمل برای به سرانجام رساندن پروژه ها تلاش کنند و به کار ها سرعت ببخشند که چنین هنری تاکنون مشاهده نشده است.

متاسفانه مدیریت شهری شهرداری دولت آباد ضعیف عمل کرده و موجب نارضایتی و بی اعتمادی  مردم نسبت به منتخبین شورای اسلامی و مسئولان شده است ؛ با توجه به کسری درآمد شهرداری  امید است با کاهش هزینه ها و پیگیری درآمد های مسکوت مانده و صول آن ها شاهد بهره برداری هر چه سریع تر از پروژه ها شهرداری باشیم.

ا

انتهای پیام /طغیانی