صدای برخوار- آشفته بازار قیمت طلا و ارز پای فضای مجازی را نیز به خرید و فروش باز کرده است.

صدای برخوار- آشفته بازار قیمت طلا و ارز پای فضای مجازی را نیز به خرید و فروش باز کرده است.

به گزارش صدای برخوار، وسوسه و طمع افراد را به دام خرید و فروش ارز و طلا در فضای مجازی کشانده در حالی که خرید طلا و ارزهای مجازی یک سرمایه گذاری نیست؛ درست شبیه یک بازی قمار است که ممکن است فردا پولتان بیشتر شود یا اینکه ازدست بدهید .
بسیاری از افرادی که وارد این بازی خطرناک می شوند ، هیچ آگاهی در این زمینه ندارند و شاید خوشان نیز متوجه نباشند که وارد بازی قمار شده اند .
به عنوان مثال کاربران درفضای مجازی یک کیلو طلا یا مقداری ارز خریده و هفته بعد باتوجه به قیمت طلاو ارز سود و زیان می کند. اگر قیمت طلا تا آن تاریخ گران شده باشد ، خریدار سود کرده و اگر هم پایین آمده باشد ضرر می کند این در حالی است که یک گرم طلا بین طرفین جابجا نمی شود و حتی بر اساس قیمت طلا پولی رد و بدل نمی شود ؛این افراد مقداری پول جهت ضمانت و شروع کار به حساب مدیران این گروه ها و کانال ها ریخته و فعالیتشان را شروع می کنند.
مدیران این کانال ها و گروه ها با زیرکی ربات هایی طراحی می کنند که نشان می دهد در آن کاربران زیادی فعال هستند و از این طریق توانسته اند به راحتی پولدار شوند.
مدیران این گروه ها و کانال ها سعی میکنند در ابتدای کار سود عاید تازه کار ها شود؛ افراد نیز ابتدا به طمع کسب سود و سپس برای جبران ضرر و زیان هر چه سرمایه دارند پای این کار میگذارند تازیانشان جبران شود درحالی که هرچه دست و پا میزنند فایده ای ندارد و بیشتر غرق می شوند.
تاکنون افراد بسیاری بدون اطلاع و آگاهی وارد این گروه ها شده و دارایی خودشان را از دست داده اند زیرا بازیچه دست کسانی شده اند که بر بازار تسلط دارند و به دنبال افرادی می گردند که در آرزوی به دست آوردن پول کلان در مدت کوتاه هستند.

خیلی‌ها این جمله را شنیده باشند که می‌خواهی به راحتی پولدار شوی؟ فلانی با ورود به این کار یک شبه راه صد ساله را رفته، الان بهترین خانه و ماشین را دارد، عده‌ای نیز با شنیدن این صحبت وسوسه شده و به سمت پولدار شدن واهی سوق می‌یابند، عده‌ای نیز با تحقیق به این نتیجه می‌رسند که پولدار شدن آسان نیست و حتما باید پای خلافی در میان باشد متاسفانه در دولت اباد نیز برخی فریب خورده و سرمایه شان را در این راه از دست داده اند.

انتهای پیام/مهناز طغیانی