به گزارش صدای برخوار ؛  امام جمعه دولت آباد گفت: سفر رییس جمهور سوریه به ایران پیام های مختلفی داشت که پیروزی جبهه مقاومت و اسلام ناب محمدی در مقابل دنیای استکبار و کفر و اعراب مرتجع نام برد. حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دولت آباد […]

به گزارش صدای برخوار ؛  امام جمعه دولت آباد گفت: سفر رییس جمهور سوریه به ایران پیام های مختلفی داشت که پیروزی جبهه مقاومت و اسلام ناب محمدی در مقابل دنیای استکبار و کفر و اعراب مرتجع نام برد.
حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دولت آباد پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به سفر رئیس جمهور سوریه به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور پرداخت اظهار کرد: این سفر از چند وجه اهمیت ویژه ای داشت که می توان به اینکه پیام داد به کسانی که تمامی قوا و امکانات خود را بسیج کرده بودند تا حکومت بشار اسد را سرنگون کنند ولی به لطف خداوند اسلام ناب محمدی پیروز شد و آنها شکست خوردند.
وی در خصوص دومین پیام این سفر گفت: اینکه اعراب مرتجع سعی زیادی می کنند که به بهانه کمکهای اقتصادی، بشار را از ایران جدا کنند، بشار با سفر خود به ایران پیام داد که حاضر نیست ایران را رها کند و چشم به کمکهای مالی آنها داشته باشد.
امام جمعه مرکز شهرستان برخوار پیام سوم را به اسرائیل نام برد، چون نخست وزیر رژیم صهیونیستی سفری به روسیه داشت که روسیه را متقاعد کند به سوریه فشار بیاورد و سوریه از ایران جدا شود و سفر بشار پیام داد که حاضر نیست از ایران جدا شود و از طرفی رئیس جمهور روسیه هم به نتانیاهو گفت که بجای تمرکز روی ایران به روابط دو جانبه فکر کند.
وی تصریح کرد: متاسفانه این سفر با یک حاشیه مهم روبرو شد که استعفای وزیر خارجه بود و گر چه این استعفا پذیرفته نشد و وزیر به سر کار خود برگشت ولی انعکاس بدی داشت، و سبب شد که خبر سفر رئیس جمهور سوریه تحت الشعاع قرار گیرد.
حجت الاسلام محمود آبادی گفت: علت این حرکت آقای ظریف، دعوت نکردن دفتر رئیس جمهور از وزیر خارجه بود، که حاکی از بی نظمی در مجموعه دفتر و وزراء می باشد و تاوان این بی نظمی ها را نظام و مردم می دهند.
وی اظهار کرد: متأسفانه این بی نظمی ها کم نیست و گرانی دلار در چند روز اخیر و تلاطم در بازار ناشی از ناهماهنگی وزرا با بانک مرکزی بود که چند وزیر اعلام کردند مردم هر چه می خواهند جنس های کم در بازار را وارد کنند و تقاضا برای ارز زیاد شد و دلار گران شد و به تبع آن دوباره یک گرانی دیگر ایجاد شد که به ضرر مردم می شود.
امام جمعه دولت آباد افزود: این بی نظمی و سوء مدیریت باعث شده است که دشمنان هم متوجه شوند و رئیس fatf گفت: سوء مدیریت در اقتصاد ایران و اقدامات ما باعث کاهش ارزش ریال ایران شده است و باعث بروز مشکلات اقتصادی برای مردم ایران شده است.
وی افزود: رئیس جمهور باید کابینه خود و مجموعه زیر دستان خود را هماهنگ کند که اگر در جنگ اقتصادی هستیم اولین شرط برای مقابله با این جنگ، هماهنگی مجموعه دولت است که دولت باید این کار را انجام دهد تا بتوانیم در مقابله اقتصادی دشمن پیروز شویم.
حجت الاسلام محمود آبادی در ادامه از دیدار بی نتیجه دو رئیس جمهور آمریکا و کره شمالی اشاره کرد و اظهار کرد: این دیدار بار دیگر اثبات کرد، آمریکا به دنبال ضعیف کردن کشورها و نابود کردن آنهاست و با اینکه کره شمالی کوتاه آمد ولی ترامپ به آن راضی نشد و گفت: کره شمالی باید تسلیحات هسته ای خود را از بین ببرد که آنها هم قبول نکرند.
وی گفت: آمریکا به دنبال منافع خود و نابود کردن قدرت هر کشوری است که در مقابل آنها بایستد و هوشیاری کشورها می تواند آمریکا را در اجرای این طرح ها ناکام کند .

/انتهای پیام/