به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از ایرنا،نشست خبری سیزدهمین نمایشگاه قرآن در سالن جلسات شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار می شود.این نمایشگاه با شعار’ اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در پناه قرآن و عترت’ در فضایی مزین به آیات آسمانی میزبان غرفه های متنوعی در زمینه های مذکور در کنار غرفه های […]

به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از ایرنا،نشست خبری سیزدهمین نمایشگاه قرآن در سالن جلسات شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار می شود.
این نمایشگاه با شعار’ اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در پناه قرآن و عترت’ در فضایی مزین به آیات آسمانی میزبان غرفه های متنوعی در زمینه های مذکور در کنار غرفه های مربوط به نسخ خطی و قرآن های قدیمی، صحافی قرآن، پاسخگویی به سؤالات شرعی، حفظ ارزش ها و آثار امام خمینی(ره)، نشر معارف، سایت های تبیان، راسخون، خبرگزاری قرآنی ایکنا، مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان، حوزه های علمیه خواهران و برادران اصفهان، خانه انقلاب اسلامی و دفتر آیت اله مکارم شیرازی است.

*** سیزدهمین نمایشگاه قرآن همزمان با ایام ماه مبارک رمضان از ۲۲ تا ۲۸ خرداد در در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان اصفهان برپا می شود.
این نمایشگاه با حضور ۱۳۹ شرکت کننده از استان های تهران، اصفهان، قم، فارس و خراسان رضوی در فضایی به مساحت ۹ هزار مترمربع در قالب چهار سالن به صورت رایگان برگزار می شود.
۲۵ درصد از شرکت کنندگان از میان مؤسسات دولتی و غیردولتی، ۲۰ درصد در بخش کتاب و انتشارات، ۱۵ درصد در بخش هنر و قرآن، ۱۰ درصد در بخش عفاف و حجاب، ۱۵ درصد در بخش خانواده و سبک زندگی و ۱۵ درصد در بخش سایت ها و نرم افزارهای قرآنی حضور پیدا کرده اند.

*** یکصد و سی و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تالار شورا تشکیل می شود.
جلسات شورا بعد از اولین جلسه و بصورت عادی هر ماه دوبار در محل شورا برگزار می شود.
جلسه عادی و فوق‌العاده شورا با حضور حداقل دوسوم اعضاء اصلی و به تعداد، در شوراهای ۵ نفره با حضور ۴ نفر، در شوراهای ۷ نفره با حضور ۵ نفر و غیره رسمیت می‌یابد و تصمیمات به اکثریت مطلق آرای حاضرین معتبر است.
این جلسات علنی و حضور مستمع با نظر رئیس شورا مجاز خواهد بود، ولی به تقاضای کتبی شهردار و نیز فرماندار و یا بخشدار ذیربط و موافقت اکثریت مطلق اعضاء حاضر، می‌تواند جلسه غیرعلنی باشد.