صدای برخوار-منصور صادقی شاپورآبادی گفت:ساخت زورخانه در شهر سین نیازمند سه میلیارد ریال هزینه است که بنده این هزینه را برای ساخت زورخانه در شهر سین پرداخت می کنم.

وی در گفت و گو با صدای برخوار افزود: علاقه ی شخصی خود به  این ورزش ،نبود مکان استاندارد برای تمرین و دغدغه پهلوانان باستانی شهرسین برای اتمام پروژه ساخت زورخانه باعث شد که هزینه ساخت زورخانه را تقبل کنم.

صادقی شاپورآبادی اظهار داشت:پهلوانان باستانی شهر سین همواره موفق به کسب مقام های افتخارآفرینی شده و همچنان در مکانی که در آستانه تخریب است تمرینات خود را انجام می دهند ،پس اکنون که نیازمند یاری هستند بایستی برای رفع مشکلات آنان آستین همت خود را بالا بزنیم.

وی تصریح کرد:تا کنون یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خیرین و مردم شهر سین برای ساخت این زورخانه هزینه کردند ،اکنون باتوجه به شرایط اقتصادی کشور، مردم  و شهرداری توان پرداخت هزینه برای اتمام این پروژه را ندارند؛همچنین هیات زورخانه شهرستان پس از پنج سال برای ساخت زورخانه مساعدتی نکرده است.

صادقی شاپور آبادی با اشاره به اینکه پروژه ساخت زورخانه سین نیازمند سه میلیارد ریال هزینه است و طی سه ماه به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد :بنده برای پرداخت این هزینه با شهرداری مذاکره کرده  و بررسی های لازم را برای ساخت زورخانه شهر سین انجام داده ام .

وی اظهار داشت :یکی از مهم ترین اهداف ما ترویج و گسترش این رشته و همچنین جذب رده های سنی پایه  و آموزش صحیح آنان می باشد که در این راستا کمیته استعدادیابی تشکیل و برنامه ای تدوین شده است که دراین برنامه ۱۰ بند به مدت سه ماه برای پرورش استعدادها اجرا می شود .

صادقی به فعایت خود در ورزش چوگان اشاره کرد و افزود:۵میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز برای ورزش چوگان در ورزشگاه نقش جهان به منظور فراهم کردن زیرساخت ها و آموزش این رشته ورزشی هزینه کرده است.

به گزارش صدای برخوار، چند روز پیش خبری در سایت صدای برخوار منتشر شد  که در این خبر مرشد زورخانه مولای درویشان شهر سین از نبود مکان مناسب ورزش زورخانه ای در شهر سین گلایه کرد و گفت: باگذشت ۵ سال از کلنگ زنی زورخانه شهر سین همچنان مسئول هیات زورخانه شهرستان برای تکمیل این زورخانه مساعدتی انجام نداده است.
انتهای پیام/طغیانی