صدای برخورا ؛ امام جمعه دولت آباد تاکید کرد :متأسفانه منافقان داخلی همنوا با دشمن حمله شدیدی به نظارت شورای نگهبان دارند، که این پروژه هم از طریق رسانه‌ها خصوصاً فضای مجازی پیگیری می شود. دشمن از این طریق قصد دارد شورای نگهبان را منفعل کند و افراد نفوذی خود را به داخل مجلس بفرستد که بحمدالله شورای نگهبان هم بیدار است و نخواهد گذاشت

صدای برخوار ؛ حجت الاسلام محمود آباد در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز شهرستان برخوار به پروژه نفی سلامت انتخابات توسط دشمن پرداختند و فرمودند: متأسفانه منافقان داخلی همنوا با دشمن حمله شدیدی به نظارت شورای نگهبان دارند، که این پروژه از طریق رسانه‌ها خصوصاً فضای مجازی پیگیری می شود. دشمن از این طریق قصد دارد شورای نگهبان را منفعل کند و افراد نفوذی خود را به داخل مجلس بفرستد که بحمدالله شورای نگهبان هم بیدار است و نخواهد گذاشت که افراد دشمن و پادوهای دشمن به انتخابات نفوذ کنند.

به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه محترم شهر دولت‌ آباد پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: امروز با دو پروژه از دشمنان داخلی و خارجی نظام مواجه هستیم که باید به آنها توجه داشته باشیم. پروژه اول خط مایوس کردن مردم از نظام اسلامی و پروژه دوم خط نفی سلامت انتخابات است.
محمود آبادی ادامه داد: مایوس کردن مردم از نظام اسلامی و خدمات آن چیز تازه‌ای نیست ولی در برهه کنونی با شدّت بیشتری به آن پرداخته شده است، خصوصاً با توجه به گرانی بنزین و مشکلات ناشی از رکود اقتصادی ما می‌بینیم دشمن با تبلیغات وسیع روی ناکارآمدی نظام کار می‌کند و از طریق فضای مجازی و ماهواره به دنبال مایوس کردن مردم است. درحالیکه باید به تلاش‌های نظام در زمینه خدمت به مردم توجه داشته باشیم. رسیدگی به فقرا و محرومین که از طریق نهاد های حمایتی مثل کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی صورت می‌گیرد، طرح تشکیل مراکز نیکوکاری که از طریق کمیته امداد پیگیری می‌شود، خدمات‌ رسانی سپاه به مناطق محروم که در راستای عدالت اجتماعی صورت می‌گیرد، مبارزه با فساد که از طریق قوه قضاییه به جد پیگیری می شود، تلاش برای باسواد کردن مردم که از سالهای قبل صورت گرفته، تقویت بنیه علمی کشور، تلاش برای قطع وابستگی به نفت و قوی کردن اقتصاد، نمونه‌هایی است که در حد خود اقدامات خوبی است که در کشور انجام می‌شود و باعث امیدواری مردم می‌شود.
وی در ادامه به پروژه نفی سلامت انتخابات توسط دشمن پرداختند و فرمودند: متأسفانه منافقان داخلی همنوا با دشمن حمله شدیدی به نظارت شورای نگهبان دارند، که این پروژه هم از طریق رسانه‌ها خصوصاً فضای مجازی پیگیری می شود. دشمن از این طریق قصد دارد شورای نگهبان را منفعل کند و افراد نفوذی خود را به داخل مجلس بفرستد که بحمدالله شورای نگهبان هم بیدار است و نخواهد گذاشت که افراد دشمن و پادوهای دشمن به انتخابات نفوذ کنند. باید به این مسئله توجه داشته باشیم که هیچ کشوری و نظامی اجازه نمی‌دهد که افراد مخالف آن نظام در انتخابات شرکت کنند و این یک مسئله بدیهی است که تقویت دشمن به دست خود خطای بسیار بزرگی است.
خطیب جمعه در پایان خاطر نشان کرد: ۲۷ آذرماه سالروز وحدت حوزه و دانشگاه و سالروز شهادت دکتر مفتح بود که پشت سر گذاشتیم. مرحوم امام (ره) می‌فرماید: « حالا شیاطین بیشتر در فکر هستند که روحانی را از یک طرف بکوبند و دانشگاهی را از یک طرف، و فساد کنند بین این دو تا. به آنها بگویند که اینها چطورند، به اینها بگویند آنها چطورند. چشمهایتان را باید خیلی باز کنید. در این زمان چشم و گوشها باید خیلی باز باشد که یک وقت می‌بینید از داخل خود دانشگاه و از داخل خود فیضیه شما را به فساد می‌کشانند، شما را به تفرقه می‌کشانند.»
وی تصریح کرد: اختلاف انداختن بین حوزه و دانشگاه یک استراتژی دشمن است. حوزه مسئول رشد معنویت در جامعه و بیدار کردن مردم نسبت به آخرت است و دانشگاه مسئول رشد مادی جامعه، اگر وحدت داشته باشند جامعه به سوی صلاح پیش می رود و اگر اختلاف داشته باشند جامعه به طرف فساد و نابودی. خواست دشمن هم فساد و نابودی جامعه است، به همین جهت بین دانشگاهیان و حوزویان بدبینی ایجاد می‌کنند که نسبت به این توطئه هم باید بیدار باشیم

/انتهای پیام/