به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه شهرستان برخوار گفت: یک بار دیگر مقاومت مردم فلسطین وغزه نتیجه داد و با شکست رژیم صهیونیستی، وعدۀ الهی محقق شد .

به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه شهرستان برخوار گفت: یک بار دیگر مقاومت مردم فلسطین وغزه نتیجه داد و با شکست رژیم صهیونیستی، وعدۀ الهی محقق شد .
حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته شهر دولت آباد اظهار کرد: در روزهای گذشته رژیم صهیونیستی چندین مرتبه بعضی از مناطق شهر غزه را بمباران کرد که در پاسخ به این حملات ؛ نیروهای مقاومت با پرتاب چندین فروند موشک به داخل شهرهای اشغالی رُعب و وحشت را در دلهای سران صهیونیستی ایجاد کردند و همین اقدام باعث شد که وزیر جنگ آنها استعفا بدهد و دست از جنایت علیه مردم مسلمان غزه بردارند .
وی گفت: این رژیم غاصب ادعا می کند که گنبد آهنین دارد و سامانه هائی دارد که نمی گذارد هواپیماها یا موشک به سرزمین اشغالی اصابت کند و اصابت موشک به شهرهای اشغالی نشان داد که گنبد آهنینی که ادعا می کنند آسیب پذیر است و قدرتی که ادعا می کنند دروغ است و در واقع همان وعده اللهی و تارهای عنکبوت است که سست ونابود شدنی است .
امام جمعه دلت آباد افزود:‌ انشاءالله فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی این رژیم تا ۲۵ سال آینده در حال تحقق است واستعفای وزیر جنگ آنها هم نشان دهندۀ عدم اتحاد و انسجام این رژیم است که خود علامت دیگری در راستای فروپاشی اسرائیل است.
وی در ادامه تصریح کرد: باید بدانیم که در مقابل استکبار باید مقاومت کرد چرا که کوتاه آمدن و سستی در مقابل استکبار سبب گستاخی و حمله های بیشتر آنها می شود ولی اگر در مقابل آنها با قدرت بایستیم، موفق خواهیم شد و باعث کوتاه کردن دست آنها می شویم.

حجت الاسلام محمود آبادی با گرامیداشت ۲۴ آبان ماه سالروز رحلت علامه بزرگوار محمد حسین طباطبائی اشاره کرده و یاد و خاطره این عالم ربانی را گرامی داشته و گفت: علامه طباطبایی محصول تربیت اسلامی بود و تفسیری که نوشته است، بنا به فرمایش آیه الله جوادی آملی، اگر کسی ادعا کند که همۀ آن را می فهمد دروغ گفته است و شهید مطهری در مورد تفسیر المیزان فرموده است: هر سئوالی که داشتم در «المیزان» جوابش را می گرفتم.
وی اظهار کرد: علامه طباطبایی این اثر گرانسنگ را بواسطه طهارت روح ایجاد کرد و بواسطه خودسازی و عبادت محرم قرآن شد تا توانست این اثر با ارزش را به جامعه تحویل دهد که امیدوارم بتوانیم از معارفی که در این تفسیر دارد استفاده کنیم و در مسیر سعادت قدم برداریم.
امام جمعه دولت آباد سالروز به امامت رسیدن حضرت بقیت الله الاعظم امام زمان ارواحنافداه را به همه شیعیان و مسلمانان تبریک گفت و افزود: برای تعجیل در فرج باید همه متوجه امام زمان باشند و با اعمال، رفتار و گفتارمان طبق آنچه که امام زمان علیه السلام می خواهد باشیم.
وی مهمترین اعمال روز نهم ربیع الاول و آغاز امامت حضرت مهدی (عج) را طبق مفاتیح مرحوم شیخ عباس قمی اینگونه نام برد: هر که در این روز انفاق کند گناهانش آمرزیده می شود، مستحب است اطعام نمودن، خشنود نمودن برادران مؤمن و توجه بر اهل و عیال و پوشیدن جامه های نو،‌چرا که این روز ؛ روز برطرف شدن غمها است.
حجت الاسلام محمود آبادی در پایان گفت:‌ عملیات توسعه و ساخت فضای مسجد جامع و مصلی بدلیل کمبود بودجه متوقف شده و نیازمند حمایت خیران برای این امر مقدس و خطیر است .