به گزارش صدای برخوار ؛ رو گذشته در جلسه ای با حضور معاون وزیر کشور مشکل شهرداری ها و دهیاری ها شهرستان های برخوار و شاهین شهر و میمه مطرح و بررسی شد.

به گزارش صدای برخوار ؛ رو گذشته در جلسه ای با حضور معاون وزیر کشور مشکل شهرداری ها و دهیاری ها شهرستان های برخوار و شاهین شهر و میمه مطرح و بررسی شد.
در این جلسه معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزرات کشور گفت:‌ با توجه به همجواری و موزایک بودن دو شهرستان برخوار و شاهین شهر و میمه به کلان شهر اصفهان و مهاجرت پذیری زیاد آنها باید زیر ساخت ها تقویت شود و بصورت ویژه دیده شود.
مهدی جمالی نژاد افزود: در راستای تامین نیروی شهرداری ها طی مصوبه ای به زودی بیش از ۴۰ هزار نفر نیروی قراردادی در شهرداری ها پیمانی می شوند که چهار هزار و ۵۰۰ نفر آن در شهرداری ها استان اصفهان است.
وی گفت:‌ سهمیه قیر در بیشتر استان های کشور ۱۰۰ درصد اختصاص یافته و سهمیه استان اصفهان ۷ میلیون تن بوده که تمام آن اختصاص یافته است.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزرات کشور گفت:‌ مشکل ها و درخواست های که در این جلسه مطرح شد در سراسر شکور وجود دارد و باید تمامی آنها بصورت مشخص دسته بندی و برای کل کشور برنامه ریزی و چاره اندیشی شود .
وی افزود: شهرداران باید نحوه مدیریت شهری را اصلاح کنند و با نگاه مدیریتی متفاوت برای جذب درآمد به شهر و ظرفیت های آن توجه کنند و همراه آن بدنبال جذب سرمایه گذار برای طرح های شهری باشند.
جمالی نژاد به شهرداران و دهیاران گفت: طرح بازآفرینی برای جذب اعتبار و گردشگر کمک خوبی برای شهرداری ها است و همه شهرداران و دهیاران باید با این طرح آشنا شوند و به سوی آن حرکت کنند .

نماینده شهرستان برخوار در این جلسه گفت: شهرداران و دهیاران شهرها و روستاهای شهرستان های برخوار و شاهین شهر و میمه بیش از ۹۰مشکل و درخواست در این جلسه مطرح کردند که نیازمند حمایت و توجه وزارت کشور و استانداری اصفهان است.
حسینعلی حاجی، جلوگیری از جانمایی منطقه دفع پسماند در منطقه برخوار ، تامین خودرو و تجهیزات خدماتی و اتوبوس برای شهرداریها، تامین قیر،‌ فراهم شدن امنیت شغلی نیروهای شهرداریها ،‌ مشخص شدن وضعیت حریم شهرهای دو شهرستان و اصلاح مسیر حرکت قطار سریع السیر اصفهان – تهران را از مهمترین درخواست های شهرداری ها و دهیاری ها در جلسه نام برد.

/انتهای پیام/