به گزارش شمال اصفهان؛مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: بیش ۸۰ درصدمشترکین برق برخوار در پرداخت های غیرحضوری شرکت داشته اند. حمید علاقه مندان اظهار داشت: شهرستان برخوار رتبه نخست استان اصفهان را در خدمت رسانی و پنج شاخصه ارزیابی کسب کرده است. وی با اشاره به به شرایط اقلیمی شهرستان افزود: وجودمراکز […]

به گزارش شمال اصفهان؛مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: بیش ۸۰ درصدمشترکین برق برخوار در پرداخت های غیرحضوری شرکت داشته اند.
حمید علاقه مندان اظهار داشت: شهرستان برخوار رتبه نخست استان اصفهان را در خدمت رسانی و پنج شاخصه ارزیابی کسب کرده است.

مشارکت 80 درصدی مشترکین  برق برخوار در پرداخت های غیرحضوری

وی با اشاره به به شرایط اقلیمی شهرستان افزود: وجودمراکز مختلف تجاری ،صنعتی، خانگی خاموشی های زیادی در این شهرستان وجود داشت. در شاخص بهره برداری که مهمترین ایتم آن برقراری برق پایدار و کاهش خاموشی ها است آن را به حدود ۵۰ درصد رسانده ایم.
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان تصریح کرد: باتوجه به فرسودگی خاک این منطقه ،برخوار جزءاولین شهرستان های استان اصفهان است که در آن استفاده از تیر اچ ممنوع شد و به جای آن از تیر گرد استفاده می شود.
علاقه مندان اظهار داشت:چارچوب های اصلی و خطوط کلان صنعت برق در چهار محور عبارت است از حوزه منابع انسانی به عنوان محور اول،بهره برداری،خدمات غیر حضوری و کاهش تلفات برق است.
وی افزود:استان اصفهان با اجرای برنامه های مختلف در ۲۳ شهرستان توانسته به عنوان برترین شرکت برق در سال های اخیر کارنامه درخشانی از نظر خدمات رسانی و رشد و توسعه در همه ابعاد داشته باشد
فرماندار شهرستان برخوار در ادامه گفت:صنعت برق که امروز به عنوان صنعت مادر و زیر بنایی از ان نام برده می شود دارای افتخاراتی در کشور و حتی رتبه های بین المللی می باشد.
تاجمیری تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران رتبه اول تولید برق خاورمیانه و رتبه ۱۴ دنیا در صنعت تولید برق را به خود اختصاص داده است.
در این مراسم از زحمات ۶ ماهه مجید مشفق قدردانی و مسعود اسکندری به عنوان مدیر امور برق شهرستان برخوار منصوب شد.