صدای برخوار-مهد قرآن کریم و ولایت شهرستان برخوار، برای مقابله با ویروس کرونا، با جهادگران استان اصفهان در تولید ماسک همکاری دارد.

به گزارش صدای برخوار به نقل از ایکنا؛ با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی همه مراکز آموزشی، مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت نیز تعطیل هستند. در این راستا، مهدقرآن کریم و ولایت شهرستان برخوار با مشارکت گروه‌های جهادی و اختصاص دو طبقه از ساختمان این موسسه، کارگاه مونتاژ ماسک راه‌اندازی کرد.
قرآن‌آموزان، مربیان، بانوان قرآن‌پژوه و دیگر اعضای مهد قرآن کریم، از روز دهم فروردین‌ماه با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از طلاب و نیروی‌های جهادی در سه شیفت صبح، ظهر و شب مشغول به کار هستند.
عبدالله جعفری، مدیر روابط عمومی مهد قرآن کریم و ولایت گفت: کارگاه مونتاز ماسک با مشارکت گروه‌های جهادی شامل قرارگاه امیرالمومنین(ع)، ستاد نماز جمعه، خادمیاران رضوی، روحانیون و طلاب شهرستان، ستاد نماز جمعه، مرکز قرآنی دارالمهدی(عج) و گروه رستگاران، حوزه علمیه حضرت نرجس شهرستان دولت‌آباد، نیروهای خادم شهرداری دولت‌آباد، موکب یادمان شهدای شهرستان راه‌اندازی شده است.
با همکاری و مشارکت همه جهادگران قرآنی، روزانه بیش از ۱۰ هزار ماسک مونتاژ و به بیمارستان‌ها توزیع می‌شود. ضدعفونی کارگاهای تولید و مونتاژ ماسک در طبقات ساختمان مهدقرآن دولت‌آباد علاوه بر دفعات مکرر طول روز، عصرها و پس از پایان کار از سوی جوانان مسجد بقیه‌الله انجام می‌شود.

استقبال کارگاه تولید ماسک از پرچم متبرک بارگاه امام رضا(ع)

همچنین به منظور متبرک شدن فضای کارگاه تولید ماسک، در روزهای گذشته، پرچم متبرک حرم مطهر رضوی، مهمان خادمیان جبهه مردمی سلامت بود.
یادآور می‌شود، مؤسسه مهدقرآن و ولایت شهرستان برخوار در استان اصفهان، دولت‌آباد، خیابان شهید داوری، فلکه نماز، خیابان حجاب واقع شده است.