صدای برخوار-طی حکمی مسعود بهاء لو به عنوان رئیس جدید اداره گاز شهرستان برخوار منصوب شد.

به گزارش صدای برخوار به نقل از  خبرگزاری موج اصفهان، با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، فرماندار و شهردار شهرستان برخوار و تعدادی از مدیران شرکت گاز استان اصفهان از زحمات سید اصغر شفیع اف رئیس سابق اداره گاز برخوار تقدیر و مسعود بهاءلو به عنوان سرپرست جدید این شهرستان منصوب شد.
سید مصطفی علوی در این مراسم با بیان اینکه تودیع و معارفه در هر مقام و جایگاه مدیریتی وجود دارد، افزود: تنها چیزی که از جایگاه مدیریتی فرد باقی میماند عملکرد و خدمتی است که برای رضای خدا و مردم انجام شده است.
وی با تقدیر از زحمات رئیس سابق اداره گازشهرستان برخوار بیان داشت: وی در زمینه ی توسعه خدمات گازرسانی و تعامل با مشترکین، توانست با برنامه ریزی مناسب اقدامات شا یسته ای انجام دهد.
علوی گفت: خوشبختانه برخوار از شهرستان های سبز استان می باشد و تمامی جمعیت آن از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
این مقام مسئول ضمن تبریک به مسعود بهاءلو، رئیس جدید اداره گاز شهرستان برخوار، ابراز امیدواری کرد که وی، با توجه به تجربیات خود بتواند در این شهرستان بزرگ نیز با ارائه خدمات خوبی در جهت رضایتمندی مشترکین تلاش نماید.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، استفاده از ظرفیت مردم و مسئولین شهرستان را در جهت نگهداری مناسب از تاسیسات گاز موثر دانست و تصریح کرد: برخورد مناسب با ارباب رجوع، توسعه گازرسانی به صنایع، تلاش در جهت وصول مطالبات با حفظ کرامت مشترکین، توجه به انگیزه و رضایتمندی کارکنان و … از جمله مواردی است که انتظار می رود به درستی و دقت بیشتری مورد توجه ریاست اداره قرار گیرد.
علوی، همچنین با تاکید بر ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی تعامل با ادارات، فرمانداری و سایر نهاد های مردمی را از دیگر توصیه های خود به رئیس جدید اداره گاز شهرستان برخوار برشمرد و افزود: با تعامل مناسب با مدیران جهت برطرف کردن موانع و رفع مشکلات می توان کارها را بهتر مدیریت کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان درپایان با توصیه به وحدت و همدلی، اختلاف را آفت خدمت رسانی دانست و گفت: اگر در مجموعه اختلافی بروز کند، دیگر نمی توان کارمناسبی انجام داد.

انتهای پیام / طغیانی