مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی قرارگاه فرهنگی نورفاطر ، مسابقه بزرگ کتابخوانی خطبه غدیر را با همکاری کانون فرهنگی و هنری المهدی (عج) حبیب آباد و پایگاه خبری صدای برخوار برگزار می کند.

به گزارش صدای برخوار؛ مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی قرارگاه فرهنگی نورفاطر ، مسابقه بزرگ کتابخوانی خطبه غدیر را با همکاری کانون فرهنگی و هنری المهدی (عج) حبیب آباد و پایگاه خبری صدای برخوار برگزار می کند.

این مسابقه همزمان با ایام دهه ولایت ۱۳۹۷، با هدف آشنایی هرچه بیشتر جوانان و عموم مردم با خطبه ماندگار غدیر و ترویج و ارتقای فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در سطح بخش حبیب آباد برگزار می شود.

مسئول قرارگاه فرهنگی نورفاطر با اشاره به برگزاری این مسابقه به صورت کتابخوانی یادآور شد: سئوالات مسابقه بر گرفته از کتاب “خطبه غدیر” است، که فایل کتاب را علاقه مندان می توانند در پایان همین مطلب دانلود نمایند.

پاسخ به سوالات به صورت حضوری در روز پنج شنبه مورخ ۸ شهریور ۹۷ مصادف با عید سعید غدیر راس ساعت ۱۲ در مصلای نماز جمعه بصورت همزمان (برادران و خواهران) برگزار خواهد شد.

قرعه کشی و اهدای جوایز همان روز (عصر روز عید) ساعت ۱۸ در امامزاده عبدالمومن (ع) همراه با اجرای مجلس غدیر خم انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است به پنج نفر از برگزیدگان که بیشترین پاسخ صحیح را بدهند به قید قرعه و به شرط حضور در مراسم قرعه کشی، جوایز نقدی به شرح زیر اهدا خواهد شد :

– نفر اول : دو میلیون ریال
– نفر دوم : یک میلیون و پانصد هزار ریال
– نفر سوم : یک میلیون ریال
– نفر چهارم : پانصد هزار ریال
– نفر پنجم : سیصد هزار ریال

قابل ذکر است کاربران جهت دریافت اطلاعات بیشتر به کانال پایگاه خبری صدای برخوار مراجعه نمایند.

تلفن تماس : ۰۹۱۳۳۲۵۴۲۹۲

پایگاه خبری صدای برخوار
Sedayeborkhar.ir
کانون المهدی عج حبیب آباد
Kanonalmahdi.ir
قرارگاه فرهنگی نورفاطر

Norefater.ir
کانال صدای برخوار
@Sedayeborkhar_ir
کانال کانون المهدی عج

@farhang313

دانلود کتاب خطبه غدیر

/انتهای پیام/