به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از ایرنا،دهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی جانبازان و ایثارگران استان اصفهان به میزبانی برخوار برگزار شد. این مسابقه با حضور ۱۱۰ خانواده ایثارگر و جانباز از گلستان شهدا اصفهان آغاز شد و در شهر دولت آباد خاتمه یافت.رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برخوار در این باره گفت: این […]

به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از ایرنا،دهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی جانبازان و ایثارگران استان اصفهان به میزبانی برخوار برگزار شد.
این مسابقه با حضور ۱۱۰ خانواده ایثارگر و جانباز از گلستان شهدا اصفهان آغاز شد و در شهر دولت آباد خاتمه یافت.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برخوار در این باره گفت: این مسابقه با هدف ایجاد روحیه نشاد و شادابی در بین جانبازان و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رعایت قواعد و قوانین راهنمایی و رانندگی برگزار شد.
مجید مفتخریان افزود: این مسابقه به منظور هم اندیشی در راستای خدمت هرچه بیشتر به خانواده معظم شاهد و ایثار گر برگزار شده است.
وی اضافه کرد:جانبازان و و ایثارگران شرکت کننده در این مسابقه پس از عبور از شهر دولت آباد از شهر گز،شاهین شهر ومیمه، وگلپایان عبو و روارد شهر چادگان می شوند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برخوار ادامه داد: در پایان این دوره از مسابقه چهارنفر برتر برای شرکت در مسابقات کشوری انتخاب می شوند.
شهرستان برخوار با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.