به گزارش صدای برخوار ؛ با تلاش بخش خصوصی دوازدهمین مرکز آموزش جوار کارگاهی در حبیب آباد برخوار راه اندازی شد

به گزارش صدای برخوار ؛ با تلاش بخش خصوصی دوازدهمین مرکز آموزش جوار کارگاهی در حبیب آباد برخوار راه اندازی شد
مدیر کل آموزش و فنی و حرفه ای استان اصفهان در این آیین گفت: توجه به آموزش های مهارتی علاوه بر تولید با کیفیت و به کارگیری نیروی های متخصص، کاهش بیکاری را همراه دارد.
آرش اخوان اظهار کرد: با راه اندازی این مرکزآموزشی‌ در استان اصفهان، ۱۲ مرکز جوار کارگاهی در بخش های فولاد، انرژی هسته ای، سیمان، چینی، تولید لوازم خانگی، پلی اکریل و آجر فعال هستند و آموزش تخصصی را اجرا می کنند.
وی گفت: آموزش در این مراکز بیشتر در کارگاه های عملی و خط های تولید انجام می شود و نیروها در روند تخصصی شغل مربوطه آموزش می بینند.
مدیر کل آموزش و فنی و حرفه ای استان اصفهان افزود: مجوز ‌مراکز آموزش جوار کارگاهی در کارخانه های و واحدهای تولیدی که بیش از ۲۵۰ نیرو داشته باشند داده می شود.
وی گفت: برای اولین در کشور طرح صلاحیت حرفه ای کارکنان در استان اصفهان اجرا شده است که در این طرح توانایی شغلی افراد مشغول کار، سنجش می شود و کسانی که نیاز به آموزش و مهارت دارند به دو روش آموزش کلاسی و یا تجربی آموزش داده می شود .
در این آیین از تابلوی مرکز آموزش جوار کارگاهی گروه آموزشی آجر نماچین ، کتاب کاربرد نانو فناوری در نمای ساختمان و تابلوی آجر میراث جهانی رونمایی شد.
برای راه اندازی مرکز آموزش جوار کارگاهی صنعت آجر در سه بخش آموزش، کارگاه و آزمایشگاه بیش از ۵ میلیارد ریال از بخش خصوصی هزینه شده است.
این مرکز آموزشی در کارخانه آجر نما چین در بخش حبیب آباد برخوار افتتاح شد.

/انتهای پیام/