به گزارش شمال اصفهان؛رییس اتاق اصناف شهرستان برخوار گفت: مرکز آموزش اصناف شهرستان برخوار راه اندازی شد .علی فتاحی در همایش پلیس ، امنیت و اصناف افزود: با همکاری نیروی انتظامی و اداره صنعت و معدن مرکز آموزش اصناف شهرستان برخوار راه اندازی شد که متقاضیان دریافت پروانه کسب باید دوره آموزشی اصناف را در […]

به گزارش شمال اصفهان؛رییس اتاق اصناف شهرستان برخوار گفت: مرکز آموزش اصناف شهرستان برخوار راه اندازی شد .
علی فتاحی در همایش پلیس ، امنیت و اصناف افزود: با همکاری نیروی انتظامی و اداره صنعت و معدن مرکز آموزش اصناف شهرستان برخوار راه اندازی شد که متقاضیان دریافت پروانه کسب باید دوره آموزشی اصناف را در مدت ۲۴ ساعت طی کنند.
وی از برگزاری این دوره در هر ماه خبر داد و افزود: در دوره های آموزشی اصناف، کلاس های مکاسب، قوانین نظام صنفی، بهداشت محیط، امور دارایی، امور اماکن و امنیتی حفاظتی، قوانین شهری و مشتری مداری برگزار می شود .
رییس اتاق اصناف شهرستان برخوار گفت: در یکسال گذشته ۸۹۰ پرونده برای صدور مجوز تشکیل شده که ۴۶۰ پرونده تکمیل و پرونده ی آنها صادر شده است .
وی افزود: در یکسال گذشته ۱۳ هزار بازدید و بازرسی از واحد های صنفی شهرستان برخوار انجام شده که ۲۰۸ واحد به علت تخلف پلمپ شده و ۵ واحد به علت تخلف و عرضه کالای قاچاق بوده است .
در شهرستان برخوار ۸ هزار واحد صنفی فعالیت می کند که چهار هزار واحد دارای پروانه کسب هستند.