صدای برخوار-نماینده مردم شاهین شهر میمه و برخوار گفت:شهرستان برخوار بدترین وضعیت آب های زیر زمینی را دارد و مردم نمی گذارند پساب فاضلاب ها به شرق اصفهان منتقل شود.

به گزارش صدای برخوار،حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه شورای اداری شهرستان برخوار از استاندار درخواست کرد جلوی اجرای طرح مطالعه نشده انتقال پساب را بگیرد و افزود:مردم برخوار، نجیب و ولایتمدار هستند و نباید حق آن ها پایمال شود انتقال پساب فاضلاب برخوار به شرق اصفهان به ضرر کشاورزان است و مردم نمی گذارند پساب فاضلاب ها منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه هشت سال اتوبوس یارانه ای به برخوار تعلق نگرفته ، تصریح کرد: اکثر وسایل حمل و نقل عمومی برخوار فرسوده است اتوبوس هایی که سن آن ها به ۲۵ الی ۳۰ سال رسیده و برخی از آن ها فاقد کولر هستند که در این راستا خواستار اختصاص اتوبوس یارانه ای به برخوار هستیم.

نماینده مردم شاهین شهر میمه و برخوار اظهار داشت:در توزیع اعتبارات عمرانی برای شهرستان برخوار عدالت رعایت نشده است به عنوان مثال بخشی از اعتبارات شهرداری سین به اصفهان اختصاص داده شده است.

حاجی دلیگانی اذعان داشت:خدمات و اعتباراتی که به شهرستان برخوار با جمعیتی بیش از ۱۲۰ هزار نفراختصاص  داده می شود با یک شهرستانی که ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد مساوی است که در این زمینه  از استاندار اصفهان تقاضا دارم باقی‌مانده اعتبارات استانی را در اختیار شهرستان محروم برخوار قرار دهد.

وی در ادامه بیان کرد:ادارات دولتی بار زیادی بر دوش شهرداری ها گذاشته اند که اگر اعتبارات دولتی افزایش یابد ادارات کاستی های خود را از منابع شهرداری جبران نمی کنند.

نماینده مردم شاهین شهر میمه و برخوار با اشاره به اینکه  ۲۰۰ واحد تریکو در برخوار به علت گرانی نخ تعطیل شدند؛ از استاندارخواستار پیگیری نیاز آن ها ، عدالت در توزیع اعتبارات ،ارتقاء جایگاه نیروی انتظامی و ممنوعیت حضور اتباع در برخوار شد.