سرپرست فرمانداری شهرستان برخوار مردم محوری و نظم در اعزام زائران اربعین را اولویت های ستاد اربعین حسینی شهرستان برخوار نام برد.

به گزارش صدای برخوار ؛ سرپرست فرمانداری شهرستان برخوار مردم محوری و نظم در اعزام زائران اربعین را اولویت های ستاد اربعین حسینی شهرستان برخوار نام برد.
محمد حسن قمی در ستاد اربعین حسینی شهرستان برخوار گفت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی بزرگترین تجمع مسلمانان است و وحدت و یکپارچگی اسلام را در معرض نمایش قرار می دهد.
وی افزود: موکب اسکان و پذیرایی شهرستان برخوار پارسال با نظم و برنامه ریزی صحیح، ‌رضایت عمومی را در برداشته و امسال با تشکیل کمیته های ۱۰ گانه ستاد اربعین این نظم و برنامه ریزی بیشتر و بهتر می شود.
سرپرست فرمانداری برخوار اظهار کرد: کمیته های ۱۰ گانه ی امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی، فرهنگی و آموزشی، اطلاع رسانی، حمل و نقل، اعزام، زیرساخت، مشارکت های مردمی، امداد و نجات، بهداشت و درمان و اسکان باید با برنامه ریزی و تشکیل جلسه مقدمات سفر زائرین اربعین را فراهم کنند.
وی گفت:‌ ساماندهی حوزه های ثبت نام، اعزام و اسکان و تشکیل جلسه با دفاتر زیارتی برای ثبت نام به نظم و سامان دهی به حرکت عظیم مردمی کمک بیشتری می کند.

/انتهای پیام/