صدای برخوار-حاجی دلیگانی جذب سرمایه گذار به میزان ۵۶۰ میلیارد تومان با هدف ایجاد اشتغال برای ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از جوانان جویای کار را از جمله اقدامات خود در دوره دهم مجلس شورای اسلامی برشمرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با صدای برخوار افزود: مردم از مشکلات اقتصادی گلایه دارند بنابراین بایستی مجلس یازدهم نظارت بیشتری بر دولت داشته باشد .بنده در دوره دهم برای احداث و بهره برداری از واحد های اشتغال زایی و رفع موانع تولید برای بیش از ۴۸۳ واحد تولیدی و صنعتی تلاش و رایزنی کردم.

وی اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده در دوره دهم مجلس شورای اسلامی ۴۴۴ میلیارد تومان برای عمران و آبادانی منطقه از محل منابع ملی اخذ شد .

حاجی تصریح کرد:مبلغ اخذ شده برای عمران و آبادانی منطقه چندین برابر بودجه ای است که به روال عادی توسط دولت به دو شهرستان داده شده است در دوره یازدهم نیز پیگیری برای اخذ اعتبارات بیشتر ادامه خواهد داشت.

نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:باهدف ایجاد ۱۰ هزار اشتغال جدید برای ایجاد سه منطقه ویژه اقتصادی در شاهین شهر،میمه و برخوار با پیگیری بنده مصوبه هیات وزیران و مجلس شورای اسلامی اخذ شده است.

حاجی دلیگانی اثبات حقانیت کشاورزان منطقه برای دریافت سهم آب کشاورزی را از دیگر اقدامات خود در دوره دهم مجلس شورای اسلامی  برشمرد و بیان کرد:سهم آب کشاورزی بیشتر از زاینده رود و جاری شدن آب در کانال های آبیاری در سال های اخیر باعث رونق کشاورزی در منطقه شده است و با توجه به شرایط خاص اقلیمی و منطقه ای،بهره مندی زیادتر کشاورزان از آب زاینده رود و نیز شناسایی و بهره برداری از منابع جدید آبی در دستور کار برنامه یازدهم قرار دارد.

وی عنوان کرد: اعتبار احداث خط انتقال فاضلاب و شبکه جمع آوری فاضلاب در منطقه به میزان ۱۹۸ کیلومترتامین شده است و در دوره بعدی احداث و تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب در مابقی شهرها و روستاهای مستعد با تلاش بیشتر ادامه خواهد داشت.

نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  در ادامه بااشاره به اهمیت اجرایی شدن پروژه های ورزشی گفت:احداث،تکمیل و اجرایی شدن ۷۶ پروژه ورزشی جهت استفاده جوانان و ورزشکاران در شهر ها  و روستاها از جمله اقدامات و پیگیری های بنده  در دوره دهم مجلس شورای اسلامی است ،در این دوره نیز توسعه فضای ورزشی بویژه اماکن اختصاصی بانوان و فضاهای ورزشی کارگری و نیز اجرایی شدن ساخت ورزشگاه بزرگ منطقه درصد فعالیت های دوره آینده است.

حاجی دلیگانی با اشاره به اجرا و تکمیل بیش از ۱۰۰ پروژه در حوزه راه، افزود:تکمیل کنارگذر و جاده های اصلی ،احداث تقاطع های غیر همسطح و رفع مابقی نقاط حادثه خیز پیگیری خواهد شد.

وی احداث و تکمیل ۶۲ پروژه بهداشت و درمان در شهرستان های شاهین شهر َ،میمه و برخوار را از جمله اقداماتش برشمرد و تصریح کرد:بهره برداری از درمانگاه تخصصی شاهین شهر،بیمارستان دولتی برخوار،اصلاح و مرمت بیمارستان بخش میمه و درمانگاه تامین اجتماعی برخوار از جمله برنامه در دوره جدید است.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شاهین شهر میمه و برخوار است.

انتهای پیام/