امام جمعه شهر دستگرد برخوار گفت: مذاکره از طرف آمریکا برای کشور برای حل مشکل و کمک نیست بلکه با برنامه ریزی و برای دشمنی با ملت و نظام است .

به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه شهر دستگرد برخوار گفت: مذاکره از طرف آمریکا برای کشور برای حل مشکل و کمک نیست بلکه با برنامه ریزی و برای دشمنی با ملت و نظام است .
حجت الاسلام جمال قربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دستگرد افزود همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند: هزینه تسلیم شدن از مقاومت بیشتر است و همگان در برجام دیدند سالها تلاش ،خدمت و هزینه در زمینه ی هسته ای در کشور با برجام و مذاکره از بین رفت.
وی گفت: آقای روحانی رییس جمهور کشور بعد از پاره کردن برجام توسط آمریکا گفت:‌ چند هفته مهلت می دهیم تا آمریکا اقدامات خود را انجام دهد و الان ۷۵ روز از آن تاریخ گذشته و هنوز هیچ اقدامی نکرده است و درصدد است برجام تا شروع تحریم های که آمریکا گفته از ۱۳ آبان آغاز می کند ادامه دهد و امتیاز برای مذاکره بگیرد.
امام جمعه شهر دستگرد اظهار کرد: همان طور که رهبری فرمودند: عمده مشکلات داخلی از سوء مدیریت مسئولان داخلی بوده است و مردم انتظار دارند رییس جمهور تیم اقتصادی خود را ترمیم کند .

/انتهای پیام/