شمال اصفهان؛مرتضی جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با توجه به پشت سر گذاشتن روز ملی محیط بان اظهار داشت: هفته گذشته روز ملی محیط بان در مشهد مقدس برگزار و از محیط بانان برتر کشوری معرفی و تقدیر شدند. وی با بیان اینکه چهار محیط بان اصفهانی در این مراسم از جمله تقدیرشدگان بودند، […]

شمال اصفهان؛مرتضی جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با توجه به پشت سر گذاشتن روز ملی محیط بان اظهار داشت: هفته گذشته روز ملی محیط بان در مشهد مقدس برگزار و از محیط بانان برتر کشوری معرفی و تقدیر شدند.

وی با بیان اینکه چهار محیط بان اصفهانی در این مراسم از جمله تقدیرشدگان بودند، افزود: علی اکبر نورزی‌نیا از پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاه قاضی، رسول جلالی جلال آبادی از پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو، جمشید مسافری از پناهگاه حیات وحش موته، احمد علی عابدینی از شهرستان اردستان به عنوان محیط بانان نمونه سال سال گذشته در استان اصفهان معرفی شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط استان اصفهان تاکید کرد: مراسم تقدیر از محیط بانان اصفهانی با یک هفته تاخیر در هفته دولت برگزار خواهد شد و برنامه های شاد و مفرحی به مناسبت این روز د برنامه‌ریزی شده است.

برگزاری مراسم روز ملی محیط بان در نقاط مختلف استان

وی با بیان اینکه در سال جاری این مراسم به صورت غیر متمرکز برگزار می‌شود، ادامه داد: این مراسم با حضور محیط بانان شهرستان های کاشان، فریدن، آران وبیدگل، گلپایگان، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت و خوانسار در پناهگاه حیات وحش موته و با حضورمحیط بانان شهرستان های تیران و کرون، نجف آباد، خمینی شهر، شاهین شهر و میمه، برخوار، لنجان و فلاورجان، در پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو برگزار خواهد شد.

جمشیدیان ابراز داشت: همچنین مراسم روز ملی محیط بان با حضور محیط بانان اصفهان، شهرضا، سمیرم، مبارکه و دهاقان در پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاه قاضی و با حضور محیط بانان نایین، خور و بیابانک، اردستان و نطنز در شهرستان اردستان برگزار خواهد شد.
این خبر را با دوستان در تلگرام به اشتراک بگذارید