به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از،سرهنگ حسین پور قیصری با بیان این مطلب اظهار داشت: برای کاهش تصادفات در این محور باید مسیر رفت و برگشت جداسازی،‌ روشنایی مسیر تکمیل و تابلوهای هشدار دهند به صورت کامل نصب شود.وی فعال شدن ایستگاه امنیت و سلامت جاده ای همراه با پایگاه امداد […]

به گزارش شمال اصفهان؛به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از،سرهنگ حسین پور قیصری با بیان این مطلب اظهار داشت: برای کاهش تصادفات در این محور باید مسیر رفت و برگشت جداسازی،‌ روشنایی مسیر تکمیل و تابلوهای هشدار دهند به صورت کامل نصب شود.
وی فعال شدن ایستگاه امنیت و سلامت جاده ای همراه با پایگاه امداد و نجات جاده و آمبولانس اورژانس در طول تابستان را نیاز این محور دانست و گفت:‌ مسئولان برخوار و اصفهان همکاری لازم برای راه اندازی این ایستگاه را انجام دهند.
رئیس پلیس راه اصفهان بیش از ۷۰درصد تصادفات شهرستان برخوار را به علت عدم رعایت حق تقدم از فرعی به اصلی بیان کرد.
در ادامه محمد رضا عبدانی فرماندار شهرستان برخوار راه اندازی پلیس راه شهرستان برخوار، ۲ بانده کردن و روشنایی محور های ورودی شهرستان برخوار را ضروری بیان کرد.
وی گفت:‌ اداره کل راه و شهرسازی اعتبار راه اندازی میدان ورودی روستای علی آباد ملاعلی آباد و محسن آباد برخوار را در اعتبارات امسال تعیین کرده و تا پایان سال به بهره برداری می رسد