به گزارش شمال اصفهان؛ به نقل از اولی ها ، بازار داغ شایعات این بار دامن مرد دوست داشتنی این روزهای ایران را گرفت و به مبارزه با محمدجواد ظریف رفت که این بار نیز با سرعت عمل سایت ها و رسانه های ایران شایعه جاسوسی همسر دوم محمدجواد ظریف تکذیب و تلاش دشمنان ایران […]

به گزارش شمال اصفهان؛ به نقل از اولی ها ، بازار داغ شایعات این بار دامن مرد دوست داشتنی این روزهای ایران را گرفت و به مبارزه با محمدجواد ظریف رفت که این بار نیز با سرعت عمل سایت ها و رسانه های ایران شایعه جاسوسی همسر دوم محمدجواد ظریف تکذیب و تلاش دشمنان ایران عزیز برای تخریب وزیر امور خارجه دوست داشتنی ایران منهدم شد .

در این روزها خبری مبنی بر اینکه آفرین چیت ساز همسر دوم محمدجواد ظریف می باشد و جاسوس بودن همسر دوم محمدجواد ظریف منتشر شده که برای واقعیت جلوه دادن این خبر با استفاده از یک عکس با عنوان محمدجواد ظریف و همسر دومش که صورت آفرین چیت ساز در این عکس دیده میشود قصد بر تخریب وزیر امور خارجه ایران که این روزها از طرفداران زیادی در ایران برخوردار است داشته اند .

 این عکس و خبر جاسوسی همسر محمدجواد ظریف به سرعت در فضای مجازی و در نرم افزار های ارتباطی دست به دست میگردد تا چهره محمد جواد ظریف را میان ایرانیان مخدوش کنند .

اما واقعیت ماجرا اینست که در عکس منتشر شده صورت آفرین چیت ساز جایگزین صورت همسر واقعی محمدجواد ظریف گردیده و اصلا محمدجواد ظریف همسر دومی ندارد .

 

ماجرای جاسوسی همسر خیالی‌ ظریف+عکس

 

 

اینگونه که پیداست افرادی که دست به این کار زده اند در فوشاپ هم تبحر خاصی نداشته و آنطور که معلوم است این کار توسط افرادی مبتدی صورت گرفته است اما باید حواسمان جمع باشد که دشمنان ایران عزیزمان در کمینند تا ما را به جان هم بیندازند و نباید به خواسته این شیادین عمل کرد .