صدای برخوار ؛ فرمانده انتظامی استان گفت: سارق مسلحی که هفتم مهرماه یکی از ماموران را به شهادت رسانده بود، سحرگاه امروز در یک عملیات ضربتی در درگیری با پلیس آگاهی استان به هلاکت رسید.

صدای برخوار ؛ فرمانده انتظامی استان گفت: سارق مسلحی که هفتم مهرماه یکی از ماموران  “شهید میلاد امینی” را  به شهادت رسانده بود، سحرگاه روز گذشته در یک عملیات ضربتی در درگیری با پلیس آگاهی استان به هلاکت رسید.

به گزارش صدای برخوار ؛ سردار “مهدی معصوم بیگی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ساعت ۳ و ۲۲ دقیقه بامداد هفتم مهرماه یکی از واحدهای گشتی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر در حال کنترل محورهای مواصلاتی به یک خودرو مشکوک شده و دستور توقف آن را می دهند اما سرنشینان آن بدون توجه به دستور ایست اقدام به تیراندازی کرده که در این درگیری ۲ تن از ماموران به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل می شوند که در نهایت، استوار یکم “میلاد امینی” علی رغم تلاش تیم های پزشکی به درجه رفیع شهادت نائل می آید.

بیشتر بخوانید ؛ وداع و تشییع با شهید استوار یکم میلاد امینی

سردار معصوم بیگی، خاطر نشان کرد: از همان ساعات اولیه پس از درگیری، موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و سرانجام در یک عملیات پیچیده پلیسی  یکی از سارقان در مخفیگاه اش شناسایی و دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان کرد: به دنبال آن فرد دوم و عامل اصلی به شهادت رسیدن مامور پلیس اصفهان نیز سحرگاه روز گذشته طی یک عملیات ضربتی و هوشمندانه شناسایی و در ساعت ۳ بامداد در درگیری با ماموران به هلاکت رسید.

سردارمعصوم بیگی با بیان اینکه در این عملیات از متهم یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۲ قبضه اسلحه گرم و ۶۰ تیر جنگی نیز کشف شده، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و نیروهای انتظامی بر سر پیمان خود برای حفظ امنیت، تا پای جانشان ایستاده اند و اجازه نا امنی را به هیچ کسی نخواهند داد.

/انتهای پیام/