به گزارش صدای برخوار؛، مجید فلسفی منش در جمع اصحاب رسانه افزود: در راستای کنترل بهداشت و سلامت عموم مردم، پنج مکان مجاز جهت ذبح دام های قربانی تحت نظارت بازرسین بهداشتی دامپزشکی و ناظرین ذبح شرعی تعیین شده است. رئیس شبکه دامپزشکی برخوار با اشاره به فعالیت گروه بازرسی افزود: پیش از عید قربان […]

به گزارش صدای برخوار؛، مجید فلسفی منش در جمع اصحاب رسانه افزود: در راستای کنترل بهداشت و سلامت عموم مردم، پنج مکان مجاز جهت ذبح دام های قربانی تحت نظارت بازرسین بهداشتی دامپزشکی و ناظرین ذبح شرعی تعیین شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی برخوار با اشاره به فعالیت گروه بازرسی افزود: پیش از عید قربان نیز در مراکز عرضه دام ناظرین اقدام به معاینه دام‌ها می‌کند تا از سلامت دام اطمینان حاصل شود.

وی با اشاره به نظارت نیروی انتظامی بر نقل و انتقال دام به شهرستان تصریح کرد: از طریق سامانه قرنطینه دامپزشکی نظارت‌های لازم بر سلامت دام ا انجام می‌شود، حمل و نقل دام در کلیه نقاط برخوار فقط با مجوز دامپزشکی و از طریق سامانه یکپارچه قرنطینه دامی امکان پذیر است.

رئیس شبکه دامپزشکی برخوااظهار داشت: کشتار در معابر و سطح شهر توسط شهروندان بدون نظارت کارشناسان دامپزشکی، احتمال خطر انتقال بیماری های مشترک بین دام و انسان را افزایش می دهد علاوه بر این از جنبه روان‌شناسی نیز ذبح دام در معابر عمومی و منازل در برابر چشم کودکان و زنان باردارتأثیر منفی بر روح و روان آنان می گذارد.

فلسفی منش از مردم خواست تا در این روز سلامت جامعه را به خطر نیندازند و به منظور جلوگیری ازهرگونه مشکلات بهداشتی در مناطق و جایگاههای خاص ذبح دام با نظارت کارشناسان دامپزشکی، قربانی را انجام دهند.

فعالیت پنج اکیپ ذبح دام عید قربان در برخوار

.

فعالیت پنج اکیپ ذبح دام عید قربان در برخوار

.

فعالیت پنج اکیپ ذبح دام عید قربان در برخوار

انتهای پیام/طغیانی