عیادت فرمانده نیروی انتظامی شهرستان برخوار به همراه مدیر شبکه بهداشت از مرکز دیالیز آیت الله ناصری به گزارش صدای برخوار: سرهنگ صادقی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار همزمان با هفته نیروی انتظامی در حالی که توسط معاونان و جمعی از پرسنل ناجا شهرستان برخوار همچنین مدیر شبکه و واحدهای ستادی همراهی می شد با حضور […]

عیادت فرمانده نیروی انتظامی شهرستان برخوار به همراه مدیر شبکه بهداشت از مرکز دیالیز آیت الله ناصری

به گزارش صدای برخوار: سرهنگ صادقی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار همزمان با هفته نیروی انتظامی در حالی که توسط معاونان و جمعی از پرسنل ناجا شهرستان برخوار همچنین مدیر شبکه و واحدهای ستادی همراهی می شد با حضور در مرکز دیالیز آیت الله ناصری با بیماران بستری در این مرکز دیدار کرد‌.

صادقی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در این دیدار از بیماران احوالپرسی و با اهدای شاخه گل از آنان عیادت کرد و مشکلات آنان را جویا شد.

وی ضمن ستودن روحیه مقاوت و صبر بیماران این مرکز برای آنان آرزوی سلامتی کرد و گفت: از خداوند منان می خواهم هرچه زودتر بهبودی کامل بیابید.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در پایان از زحمات مدیریت و پرسنل مرکز دیالیز آیت الله ناصری نیز تشکر کرد و افزود: از مشاهده پیشرفت های علمی و درمانی این مرکز خوشحالم و از شما تشکر می کنم.

فرمانده محترم نیروی انتظامی برخوار از مرکز دیالیز آیت الله ناصری دولت اباد بازدید کرد

.

فرمانده محترم نیروی انتظامی برخوار از مرکز دیالیز آیت الله ناصری دولت اباد بازدید کرد

 

/اتنهای پیام/