به گزارش صدای برخوار ؛ فرماندار و مسئولین امنیتی شهرستان با حضور در دفتر رئیس دادگستری و دادستان ضمن دیدار و تبریک هفته قضاییه از زحمات مقامات قضایی شهرستان تجلیل نمودند . گفتنی است در این دیدار لوح تبریک و تقدیر از طرف فرماندار به رئیس دادگستری و دادستان اهداء شد. متن پیام تبریک فرماندار […]

به گزارش صدای برخوار ؛ فرماندار و مسئولین امنیتی شهرستان با حضور در دفتر رئیس دادگستری و دادستان ضمن دیدار و تبریک هفته قضاییه از زحمات مقامات قضایی شهرستان تجلیل نمودند .

گفتنی است در این دیدار لوح تبریک و تقدیر از طرف فرماندار به رئیس دادگستری و دادستان اهداء شد.

متن پیام تبریک فرماندار به مناسبت هفته قوه قضاییه :
با گرامیداشت یاد و خاطره شخصیت ارزنده و تاثیرگذار،معمار روشن بین دستگاه قضایی نظام جمهوری اسلامی، شهید دکتر بهشتی و شهدای گرانقدر هفتم تیرماه، فرارسیدن هفته قوه قضاییه را تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بدیهی است امروز ساختار قضایی کشور بعنوان یکی از ارکان مهم حاکمیتی و قوای سه گانه و مامن حق طلبی و اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه در جایگاه وزینی از اختیار و مسئولیت قرار دارد و تلاش و مساعی قضات شریف و کارکنان پر تلاش این رکن مهم حاکمیتی کشور در اداره و پیشبرد امور شایسته تقدیر و تشکر میباشد .

ضمن تبریک این مناسبت ارزنده، امید است با تفضل الهی و الطاف حضرت ولی عصر ( عج) همواره در راستای تحقق اهداف و آرمان های والای انقلاب و امام راحل ( ره) منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و رسالت خطیر سازمانی توفیق و سلامتی داشته باشید.
اسفندیار تاجمیری – فرماندارشهرستان برخوار

/انتهای پیام/