صدای برخوار-حریم اصلاحی شهرستان توسط فرماندار تایید و پرونده در شُرف ارسال برای وزارت کشور است .

فرماندار برخوار حریم اصلاحی شهرستان را تایید کرده است
صدای برخوار-حریم اصلاحی شهرستان توسط فرماندار تایید و پرونده در شُرف ارسال برای وزارت کشور است .
به گزارش صدای برخوار ، عبدالله بنهری در نشست خبری با رسانه ها در پاسخ به خبرنگار صدای برخوار درزمینه خروج حریم شهرستان از میدان تاکسیرانی، افزود : حریم در تقسیمات کشوری فرایند خاصی دارد و در تدوین حریم شهرستان ؛ مسائل فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی دیده شده است .
وی تصریح کرد: در برخی موارد براثر بی تدبیری در زمینه تدوین حریم درشهر های کشور چالش و مسائل خاصی به وجود آمده است .
فرماندار برخوار اظهار داشت: برای تدوین حریم شهرستان تعاملاتی با حوزه تقسیمات کشوری، استانداری و فرماندار اصفهان به وجودآمد و با توجه به وضعیتی که چندین سال بین برخوار و اصفهان جاری بود نشست سه جانبه برگزار و حریم ها اصلاح شد به صورت که مورد بهره برای اصفهان و برخوار باشد .
بنهری ادامه داد:مقدمات صحبت شده و دلایل ارائه شده بعد از تنظیم در استان برای وزارت کشور ارسال تا طرح را بپذیرند و اگر نیاز به اصلاح داشته باشد ؛ اصلاح شود .
فرماندار برخوار با اشاره به اینکه میدان فرزانگان یک پروژه مشترک بین شهرداری دولت آباد و شهرداری اصفهان است بیان کرد:توافق برای سرمایه گذاری احداث زیرگذر بین دو شهرداری انجام شده در بحث فنی تقسیمات کشوری خیابان را میتوانند به صورت شمالی ،جنوبی محور قرار دهند ولی برای میدان نمیتوان این کار را انجام داد.حریم شهر در حوزه میدان برای پرونده هایی که قبلا صادر شده مشکلی ایجاد نمی کند.

انتهای پیام /طغیانی