به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه دولت آباد با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر تحقق وعده اللهی بود که بعد از مشاهده امدادهای الهی ، رزمندگان اسلام روحیه مضاعفی گرفتند .

به گزارش صدای برخوار ؛ امام جمعه دولت آباد با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر تحقق وعده اللهی بود که بعد از مشاهده امدادهای الهی ، رزمندگان اسلام روحیه مضاعفی گرفتند .
حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی اظهار کرد: همانطور که مرحوم حضرت امام رحمه الله علیه فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد .
وی گفت: در جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام با روحیه معنوی و اشک و تضرع به درگاه خداوند، امداد و نصرت را طلب می کردند و خداوند هم به وعده خود عمل می کرد و یار و همراه رزمندگان بود .
امام جمعه دولت آباد افزود: تجربه کار و تلاش و همدلی رزمندگان همراه با توکل به خداوند سبب شد که در عملیات های دیگر رزمندگان اسلام با روحیه بیشتر و تجربه به پیروزی های بسیاری برسند.
وی گفت: ایستادگی رزمندگان و ملت ایران در مقابل ظلم و استکبار تجربه ای شد که رزمندگان دیگر کشورهای اسلامی در مقابل دنیای استکبار بایستند.
حجت الاسلام محمود آبادی تصریح کرد: این ایستادگی و مقاومت در سوریه منجر به شکست داعش شد، در عراق باعث شکست داعش شد، در لبنان مانع پیشروی و نفوذ رژیم صهیونیستی شد و انصارالله یمن هم با همین روحیه در مقابل عربستان و ائتلاف عربی، آمریکائی ایستاده است و با تجهیزات نه چندان قوی و در مقابل تجهیزات نظامی پیشرفته ائتلاف عربی، آمریکائی مقاومت می کند و نه تنها شکست نخورده است بلکه حملات تهاجمی خود را شروع کرده است و پهپادهای انصارالله به شهرهای عربستان حمله کرده و آشیانه های فرودگاههای نظامی آنها را تخریب کرده است.
وی گفت: ائتلاف عربی، آمریکائی با آن همه تجهیزات پیشرفته نظامی نتوانسته است در مقابل ارادۀ محکم انصارالله یمن مقاومت کند و عربستان از روی استیصال بعضی از کشورهای اسلامی را به مکه دعوت کرده است که چاره اندیشی کنند.
امام جمعه دولت آباد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: امروز جنگ، جنگ اراده هاست و اراده و روحیۀ کشورهای محور مقاومت، قوی تر است و یقیناً در مقابل آنها پیروز خواهند شد، کما اینکه پیروزی های زیادی را بدست آورده اند و این درسی است که از مقاومت مردم ایران در طول این چهل سال گرفته اند و باید قدردان کسانی که این روحیه را داشته اند و به روح پاک شهیدان این عرصه سلام و درود بفرستیم.
وی در ادامه گفت: امشب، شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و بنا به احتمالی، شب قدر است که همه باید از خداوند در این سه شب سرنوشت های خوبی را طلب کنی و با جد جهد در عبادت داشته باشیم و توبه و انابه به درگاه خدا داشته باشیم.
حجت الاسلام محمود آبادی با اشاره به روایت امام صادق علیه السلام افزود: سرنوشت و تقدیرهای انسان در شب نوزدهم مقدر می شود در شب بیست و یکم و محکم ساختن آن است و در شب بیست و سوم حتمی می شود.

/انتهای پیام/